Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Jsem ráda za jakéhokoli křesťana...

0 0
možnosti
FS

Pane autore, vzpamatujte se. Dnes se již náš život nedá řídit podle starověké filozofie a podle jejich úrovně poznání o materiálním i duchovním světě kolem nás. Já jsem například už v šesti létech pochopil, že v rybnících nežijí vodníci a kolem nich neskáčou víly, venku nelítají saně a taky jsem poznal, že čert a Mikuláš jsou sousedovic starší děti.....

1 1
možnosti
VF

Děkuji Vám za názor a přeji prima den.

0 0
možnosti
Foto

tak si říkám jestli jste si všiml v kterém století žijete

život časný? Snad dočasný nebo současný.:-/

inspirovaný evangelium nebo evangeliem?8-o

proč by se král měl kořit před někým kdo pochází z neposkvrněného početí a ještě má tu odvahu tvrdit, že je synem Božím?

1 1
možnosti
VF

Děkuji za upozornění na překlep. Předpokládám, že podle toho, jak mi ho vytýkáte, Vám se něco podobného za celý život nikdy nestalo.

Život časný, to je v biblické terminologii termín, který se používá i dnes, takže ho budu používat i nadále, když to bude na místě.

Přeji Vám krásný den.

PS: A kolegu Větvičku zkuste vydýchat. Jeho jazyk je sice také jiný než ten Váš, ale má své kouzlo a já osobně ho čtu rád.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS