Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den.

Byl mě odcizen můj harde drive,a s tím vaše mailová adresa.

Je možné ji znovu získat?

Děkuji L. Vít.

0 0
možnosti

Pošlu Vám ji přes adminy.

0 0
možnosti

Dobrý den. Já to vidím takato. Rouhání proti Duchu svatému nebude nikdy odpuštěno.

Všechno čím byl Bůh, vlil do Krista, neboť On sám sebe vyprázdnil a vlil to do Krista. "A Kristus byl plnost Božství tělesně." Všechno, čím byl Jehova, vlil v Krista. "Neboť Bůh tělem učiněn jest a přebýval uprostřed nás." 1. Timoteova 3,16, "A v pravdě velikéť jest tajemství pobožnosti, [že] Bůh zjeven jest v těle, a my jsme se Jej dotýkali. Boha, Jehovu, učiněného tělem, který chodil po zemi a spatřili jsme Jej našima očima." A všechno, čím byl Kristus vlil do církve, ne do jednotlivce, nýbrž do celého těla. A zde, kde se shromažďujeme spolu v jednotě, máme moc. Vše, čím byl Bůh bylo v Kristu, a vše čím byl Kristus, je v tobě. Ve stejné kapitole u Jana 14 Filip řekl: "Pane, ukaž nám Otce, a dostiť jest nám.." Ježíš řekl: "Tak dlouhý čas s vámi jsem, a nepoznal jsi mne? Filipe, když jsi viděl mne, viděl jsi Otce, a kterakž ty pravíš: Ukaž nám Otce?" Bůh byl učiněn tělem. Otec byl Bohem nad vámi, jak říkáme. Byli jsme od Adama. Bůh, Otec, byl nad Mojžíšem a nad dětmi Izraelskými, v ohnivém sloupu. Potom Bůh s námi, v Kristu, chodil s námi, rozmlouval s námi, jedl a spal s námi. Bůh nad námi, Bůh s námi, a nyní Bůh v nás. Vše, čím byl Bůh sestoupilo do Krista, vše, čím byl Kristus sestoupilo do církve. Duch svatý, je poslán za účelem toho, aby Bůh přebýval ve své církvi a konal v každém věku, vypůsobil svou Božskou vůli. Když se ti někdo posmívá, neposmívá se tobě, posmívá se Tomu, který tě poslal. "Blahoslavení budete, když vám zlořečiti budou a protivenství činiti, a mluviti všecko zlé o vás, lhouce, pro mne. Blahoslavení budete." A znovu: "A takž i všickni, kteříž chtějí pobožně živi býti v Kristu Ježíši, protivenství míti budou."

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS