Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VD

Podobenstvím o fíkovníku, jako jedné z mála věcí v NZ prostě nerozumím, ani Vy jste mi to nevysvětlil

" Pokud jeho nabídku přijmu, bude ode mne očekávat úrodu." - Co to je ?

Dám domorodci z pralesa ajfon a řeknu mu ať zavolá 150, kdyby něco ? A až dotyčného uštkne had a z posledních sil bude bušit do displeje a řvát na celý prales stopadesát, stopadesát, tak co ? Není hoden ?

0 0
možnosti
VF

O ovoci píše apoštol Pavel. Je to postupná proměna mé povahy, pokud ji Bohu dovolím. Je to obnova Božího obrazu ve mně, který je znetvořen hříchem.

Tak, jako se od fíkovnímu očekává ovoce, očekává Bůh i ode mne, že díky proměně povahy začnu jednat jinak a naučím se prakticky prokazovat dobro druhým, tak jako ho on prokazuje mně.

Tak tomu rozumím já, ale vzhledem k tomu, že nemám patent na rozum, se mohu mýlit.

Přjei příjemný den.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.