Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

,,,spolu s Albertem Einsteinem by jsem si přál vědět, jak bůh stvořil svět, asi mi nebude ale přáno...

0 0
možnosti

V roce 2016 proběhla v časopise Guardian zajímavá diskuze o pojmu postpravdivý či posfaktický - tedy o okolnostech, za kterých mají objektivní fakta menší vliv na utváření veřejného mínění než apely na emoce a osobní přesvědčení. Jeden ze článků měl tiulek: "Věda byla vždy trochu postúravdivá". Takže vědě nemusí jít o objektivní hledání pravdy, ale spíše o dokázání předem dané teorie. To je jeden z důvodů, proč mi stačí informace Bible.

Pro mne osobně je věrohodnější "teorie", že život někdy vymyslel a realizoval, než že jsme produktem náhody.Proto raději věřím Bohu, než tomu, co říká současná věda.

Celá titíciletí byli směšní ti, co odmítali Aristotelovo tvrzení, že Země je středem vesmíru. Dokonce i církev nakonec pod tíhou "vědy" tuto myšlenku přijala. Pak přišel Koperník a Galileo s tím, že je to jinak. Byli také směšní, stálo je to život, ale dnes víme, že byli pravdě blíže, než Aristotelex.

Říká se, že Albert jednou dostal otázku, co by dělal, kdyby mu někdo dodal matematický důkaz toho, že Bůh neexistuje. Jeho odpověď prý byla: "Počkal bych si, až najdou chybu ve výpočtu."

0 0
možnosti
Foto

Přijímáme-li, že není ani Ježíš ani bůh, blížíme se k reálné situaci. :-)

0 0
možnosti

Blížíte se k tomu, co si přejete, aby byla reálná situace.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,57
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.