Diskuse

Slovo od Boha

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88o31s87e48f 45P82o32t96r

3. 11. 2018 6:20

Nedokázal bych to lépe napsat. Ale když zmiňujete StB, dám k dobru i můj jeden zážitek. Ve své své funkci vedoucího výroby jsem byl předvolán na OV KSČ, kde příslušný tajemník bubnoval masitými prsty se zlatým prstenem na mojí asi 10 cm vysokou složku se slovy "soudruhu, víme o vás všechno". Co v té složce bylo? Hlášení StB o mých návštěvách kostela.

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Kterak neuvěřitelné se stává skutkem. Kdysi jsem hledal důkaz. I u těch, kdo nějaké zkušenosti měli, i v knihách .....Už nehledám ujištění, důkaz. Ale vím stále málo a tajemství je mnoho. Z každého, které je umožněno pochopit, vyrůstá další. Větu: "Vím, že nic nevím", jsem asi pochopil. Paradoxně proto, že mi bylo umožněno něco vědět a mít určité zkušenosti.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS