Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Znám chlapce, který stále usiluje o to, abych se sešel s exorcistou... Já jsem prý ďáblem posedlý, moje žena je ďáblem posedlá. Možná, že někdy zareagujeme neuroticky. Ale jeho mínění se mi nezdá. Asi se snažil ze mne ďábla vyhnat. Když mu to dělalo radost... Vadí mi, že okamžitou úlevu při mobilizaci prohlašuje za zázrak... To není služba Bohu! :-)

0 0
možnosti
VF

Záleží na tom, jak dobře Vás zná. Někdy je dobré naslouchat těm, kteým na nás záleží.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,57
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.