Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To pečuje se mi líbí víc. Díky. Pokud tento blog vyjde knižně, upravím to tam.

0 0
možnosti

Nechci vám kazit pointu, vím jak jste to myslel. Přesto mám s tím slovem "slouží" problém. Pečuje je to správné slovo ve vztahu otce a jeho dětí. A Bůh je náš otec. Chápu mnohé rodiče, že si často připadají jako sloužící, zvláště u dospělých dětí, které si domov pletou s mamahotelem. Přesto je tu určitý podstatný rozdíl. Neozval bych se, kdybych omylem neklikl na přidání karmy. S článkem souhlasím, ale s toutio výhradou. Možná to je můj nesprávný výklad, jsem jen obyčejný laik, ale já to tak cítím.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS