Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také připojuji karmu.

Velmi dobrý článek k adventu, jehož hlavním tónem a nejkrásnější vůní je očekávání Ježíšova příchodu. To ke mě promlouvá osobně a Vámi položené otázky či dilema se také mne dotýká velmi. Bývá to v jemnějších odstínech, člověk má sklon očekávat každodenní přísun pocitů blízkosti, povzbuzení, silného "zážitku" víry. Nevědomky tak prožívá obdobu Herodova očekávání zázraku a podstupuje riziko zklamání, ochabnutí touhy.

Když Herodes od Ježíše zázrak neuviděl, pohrdl jím a ztropil si z něj žert navlečením do červeného roucha. Byl to opak úcty. Tedy, nehrozí i nám podobné riziko, že ochabneme v úctě a v touze víry?

1 0
možnosti
Foto

Existuje teorie, podle níž byl Ježíš varován před vstupem do Jeruzaléma, protože na něj číhali a čekalo ho tvrdé potrestání. On tam však šel záměrně a chtěl svou smrtí vyvolat vzedmutí křesťanů a jejich semknutí a aktivizování.

Myslíte, že na tom může být něco pravdivého?

0 0
možnosti
VF

Ježíš podle zpráv evangelií opakovaně říkal, že jde do Jeruzaléma, kde bude zabit, ale třetí den vstane z mrtvých. Věděl, co ho čeká.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.