Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opravdu aktuální článek. Také se mi to stalo, vyšla jsem domu bez roušky - a pak se rychle vzpamatovala. Ale nebonzovala bych. Zašla bych za tím člověkem a slušně (s omluvou) bych ho na to upozornila. Díky...R^

1 0
možnosti
Foto

R^R^ Parádní článeček. Jsem téhož názoru jako předchozí diskutér. Než donášet nebo bokem pomlouvat, mám raději přímé (ale slušné) jednání. Pozoruji v posledních dnech, že lidé už to s rouškami trochu flákají. Včera večer jsem zvesela upozornila mileneckou dvojici, oba neměli roušky. Usmáli se a pokračovali v chůzi bez roušek. Měli patrně jiné starosti. No a na souseda, který venčí pejsky po sídlišti bez roušky, ani nereaguji, s ním totiž nehne ani pár volů.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Dobře napsané, souhlas R^

0 0
možnosti
PC

Ano, souhlasím s Vámi. Ale četl jsem, že kvůli upozornění na chybějící roušku už došlo k vážným potyčkám, končícím na pohotovosti.

Lidé jsou dnes naprosto nevyzpytatelní, a proto ti slušní mají strach někoho upozornit. Řešit to však donášením je fakt hnus, s tím s Vámi také souhlasím.

KarmaR^

4 0
možnosti
VF

Partičku s flaškou v ruce a s "unavenýma očima" bych asi také raději obešel.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,25
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.