Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Též s Vámi souzním. Ale - pro nynější dny je dobré znát, jak se zachovat:

16Hle, já vás posílám jako ovce mezi vlky; buďte tedy obezřetní jako hadi a bezelstní jako holubice.

17Mějte se na pozoru před lidmi; neboť vás budou vydávat soudům, ve svých synagógách vás budou bičovat,

18budou vás vodit před vládce a krále kvůli mně, abyste vydali svědectví jim i národům.19A když vás obžalují, nedělejte si starosti, jak a co budete mluvit; neboť v tu hodinu vám bude dáno, co máte mluvit.20Nejste to vy, kdo mluvíte, ale mluví ve vás Duch vašeho Otce.

(Mt 10, 16-20) Pro velký počet odstavců jsem je musel "stlačit".

0 0
možnosti
Foto

Je mi blízké, o čem píšete. Děkuji a přeji hezký večerR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,53
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.