Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Žalm nemá konec, stejně jako nic nemá konec. V následujícím žalmu je přece pokračování a velice poučné.

Dokud David stavěl svou víru na pocitech, muselo ho potkat to, co se mu přihodilo. Pocity přestaly. Co říká 40 žalm?

A vytáhl mne z čisterny hlučící, i z bláta bahnivého, a postavil na skále nohy mé, a kroky mé utvrdil.

Stavět víru na pocitech, je jako se topit v blátě bahnitém. David tak přišel o nedobrý základ své víry.

A Hospodin ho vytáhl z jeho pádu a postavil na skále.

Touto zkušenosti musí projít každý, kdo stojí na špatném základě.

0 0
možnosti

Každý má svoji cestu. Někdo ji vidí zde, jiný onde. Ani jeden za to nemůže, dostali ty oči, a ty to vidí takto, dostali tento mozek a ten věci vyhodnocuje takto...dostali DNA, která je vede od prvního dne na zemi, aby jednali tak, jak jednají. Nic jiného dělat nemohou, taková je cesta člověka. 8-o8-o

0 0
možnosti

Jsem ráda, že jste tohle napsal. :-)R^

1 0
možnosti

Ten největší démon je ovšem sám Hospodin.

Zapomněl jste podotknout...

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.