Diskuse

Stále doufám

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Často jsem se cítil jako David a byla i doba kdy jsem na tom byl podobně jako Job. Díky Bohu že se nemusím bát. Ani covidu ani člověka

1 0
možnosti

R^

Asi je to velmi běžné druhému ubližovat. Někdo ubližuje s rozkoší, protože je duševně úchylný. Ale mnozí ubližujeme druhému nevědomky, když se nedokážeme podívat na sebe očima druhého. Ale není jiné obrodné cesty, než poznat své chyby, poznat to, jak jsme konkrétně ublížili druhým, a snažit se změnit svůj postoj k nim, i když to už nelze odčinit. Jsou naše viny, které máme pocit, že nelze je smýt ani svátostným vyznáním a musíme spoléhat na milosrdenství Boží, že Bůh je Láska. Neztrácet v Něho svoji naději!

:-)

1 0
možnosti
JL

Žalm navozuje v češtině dojem, že nějak souvisí s žalem, aspoň jsem si to do teď myslel. Protože platí, když chceš něco vědět, zjisti si to - hledám a nacházím: vlastně to znamená v hebrejštině "pochvaly". Ach jo. Žaly a Pochvaly, to je sakra rozdíl. To nám to nemůže někdo říct? To se musí pořád staletí omílat dokola, aniž bychom věděli, o čem se mluví? Díky, žalmisto.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,52
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.