Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Komunisti nás ve školách učili, že Boha člověk vytvořil ze strachu k přírodním živlům. Tím strachem pak ovládali komunisti celou společnost. Začali šířením závisti, nenávisti a pak pokračovali rabováním, vraždami a strachem. Tím strachem ovládali občany až do Listopadu.

Já jsem přesvědčen, že k poznání Boha došlo uvědoměním si, jakou silou pro národ je vědomí Boží podpory. Touto cestou mohl vzniknout axiom "Bůh jest!"

Na to mi jeden z vás na toto moje prohlášení o axiomu tady napsal, že jsem svým axiomem přiznal, že Bůh neexistuje.

"Rovnoběžky se protínají v nekonečnu" je také axiom, který uznávají všichni. A tak jsem se ho zeptal, zda se byl podívat do toho nekonečna, jestli je to pravda. Na to mi neodpověděl.

Já důkaz Boha nepotřebuji, ani ty důkazy Tomáše Akvinského. Bůh prostě je a já jsem Jemu denně vděčný za spoustu drobností každý den. Neutápím se v náboženských úkonech, jsem jen plný vděčnosti Bohu.

:-)

0 0
možnosti

Ten, kdo s Bohem žije, ví, že existuje. I já mu denně projevuji svou vděčnost.

Přeji krásný sobotní den.

0 0
možnosti

Byl to bůh?

Možná to byl spíš Ďábel, ten dělá zázraky...

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS