Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

http://www.hopetv.cz/videa/novinky/1638-dukaz-o-bohu-buh-mluvi-11-26?loadMoreRenderer-videos-lastItem=2974

Zdá se, že v církevních kruzích je některými duchovními Bůh vnímán jako nespoutaný rebel, který mluví, s kým chce, a neumějí mu to zatrhnout. Podle arcibiskupa a kardinála Duky Bůh nemůže mluvit, protože nemá ústa. Těžko říci, zda si církev přeje, aby byli věřící zesměšňováni. Asi jak kdo:-)

0 0
možnosti
JK

Taky by mne zajímalo, jak moc je Bůh ochoten podřizovat se výnosům církve. Zvláště těm, které se týkají přímo jeho. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ač ateista, četl jsem, pro mě vynikající zdůvodnění, proč člověk nedostane od Boha co chce, ale vlastně stejně dostane co chce. Bůh člověku vždy dá to, za co člověk děkuje když si uvědomí, že svému osudu vládne sám. Jestliže chce být člověk bohatý a vyjadřuje svoji motlitbou jen chtění, Bůh mu to chtění dá a člověk tak donekonečna zažívá jen neustálé chteni. Motlitba nemá být o chtění, ale o děkování a uvědomění si, že bez práce opravdu nejsou koláče.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,53
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.