Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně se ten vtip líbí. Je to vtipné. Mimochodem vy se s ním určitě znáte. Nemohl by mi to auto na jeden den půjčit? Slibuji, že bych s ním nejel víc než 200. Na to bych neměl odvahu ;-)

0 0
možnosti
VF

Rád bych Vám udělal radost, ale tak dobří kamarádi s Radimem Passerem nejsme.

0 0
možnosti
RE

V Německu je prostě zatim neomezená, takže vo co go, že jo. Každý, kdo nějaké fáro má, chce aspon jednou zkusit, co to dá. Chlapi jsou přece jen furt kluci - to bylo, je a bude. Kromě mě, neb já mám vždy min 15 let starý a nechci to uhnat:)))R^:-)

0 0
možnosti
VV

Ano, ale vice mene teoreticky. Na takove A6 nebo A8 najdete jen par mist, kde neni omezena na 120 km/h.

Drive to byvala A 92, ale to uz je take minulosti.

0 0
možnosti

"Vtipný komentář toho, co se stalo". :-P Dokáže si autor představit, jak by řidič auta, jedoucího po dálnici 417 km/hod., dokázal reagovat na jakoukoliv banální nehodu před ním, a kolik by to asi stálo životů? Zrovna od vás bych tedy takové vtipné komentáře nečekal.:-/

0 0
možnosti
VF

Přečetl jste článek celý?

1 0
možnosti

To jste pane Furste jel s tou Fábií 170 jedině z Macochy!

0 0
možnosti
  • Počet článků 3333
  • Celková karma 30,54
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.