Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Mám pocit, že nešlo jen o milostnou historku, ale že navíc poslal jejího muže do boje na jistou smrt. Ale to víte lépe než já.

Pozoruhodné je, že člověk ubližující druhému člověku, to většinou jako ublížení nevnímá. Možná i Putin si myslí, že koná jen dobro.

Samolibí frajeři, VK a MZ by této korekce rozhodně nebyli schopni. Ale s Václavem Havlem bych si tak jistý nebyl, že by nevnímal svoji vinu! Stačí vzpomenout, jak si vážil pravdy a lásky!

:-)

0 0
možnosti

Bůh to tak nevidí. Jen chce, abychom jednoho dne uviděly my. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.