Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už i vy, pane Vlastimile?

3 0
možnosti

A proč ne, pane Roberte?

0 0
možnosti

R^

Nepochybuji, že ta postarší děvčata budou voli generála! Koho jiného, když se Putin chystá napadnout i naši zem. Všichni jsme slyšeli, že Putin má sen o Veliké Rusi sahající od Lisabonu po Vladivostok. Genderál Petr Pavel vypadá svěže a tak nepochybuji, že jako nejvyšší velitel naší armády nám nebude velet v bezvědomí z nemocniční postele!

Dnes jsem mluvil s jedním chlapcem, otcem několika dětí, který říkal: "Nechtěl jsem jít k volbám, ale musím, protože táta chce volit Babiše!/ Já budu volit Pavla!" Naše rodina také!

:-)

2 2
možnosti

Správně. Moje rodina jako jeden muž. R^

0 1
možnosti
Foto

Hezký text, jeden z nejlepších lidí, které jsem v životě poznal byl celoživotní komunista. KarmaR^

3 1
možnosti

I to se může stát. Proto jsem proti kolektivnímu paušalizování.

Nám "mladým" projektantům dlouhodobě ztápěl v 80. letech radost ze života prachobyčejnou šikanou a nereálnými požadavky jeden ambiciózní a méněschopný "antikomunista" na pozici vedoucího skupiny.

Tím netvrdím, že by se v našem okolí tehdy nenašlo i dost nebezpečných svazáčků a mladých straníků. Ale většina starších kancelářských partajníků se tvářila tak nějak nenápadně a moc se jim nechtělo vyčnívat či dikutovat.

Před vojnou jsem zažil vynikajícího vedoucího stavebního závodu, samorosta, kterého s velkými obtížemi přemluvili k podání přihlášky do partaje a snad mu i nějakým rychloturbem prý zkrátili čekací kandidátskou lhůtu, aby ho ku prospěchu nás všech mohli jmenovat na tu vedoucí funkci.

Na vojně jsem byl u "pétépáků" (stavebních praporů beze zbraní), velitelem tam byl velmi věcný a objektivní podplukovník, samozřejmě straník - tomu šlo především o produktivitu stavebních prací, proto nedělal rozdíly mezi lidmi, co se týkalo vzdělání, politických názorů nebo minulosti. A jak ten uměl usadit některé ambiciózní mladé červené kohoutky, když mu chtěli připomínat nutnost "politického přístupu"...

Ale ruku na srdce - tito "straníci" byli spíše výjimky, ale existovali...

4 0
možnosti

Velmi rozumné babičky!

7 1
možnosti
Foto

Karma a vašim babičkám R^R^R^

8 1
možnosti

Logické, protože volí generála. Jinak by jste se s tou karmou nenamáhala.

3 1
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,24
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.