Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Potěšilo mě. a) váš postoj b) že jste brňan, což jsem dosud nevěděl. Velmi podobný pohled (nejen na ekologii) má i občasný blogger Jaroslav Polák, rovněž z Brna. Skromně se k vám dvěma dovoluji připočítat i já. (splňuji obě "podmínky")

0 0
možnosti
VF

Tak se třeba někde potkáme. R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Také se snažíme. Na druhou stranu si říkám, to jsme ale dopadli, že hledáme jen slevy. Je normální nakupovat jen ve slevách a akcích? S tou nezávadností u procházejících potravin to ale bude jinak, než píšete. Třeba plíseň, které se daří v plastových kelímcích na jogurtech nebo v baleném pečivu - není zpočátku znatelná, tím je ošidnější.

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že tzv. ekoaktivisté (ekoteroristé a ekoinkvizitoři) mají na svědomí, že na skutečné šetření přírody dost lidí kašle, když si čtou o jejich akcích. Medvědí služba. Kdysi jsem pracoval v oddělení Ochrany přírody (patřilo to pod ministerstvo kultury). Pár takových nadšenců tam bylo, už jsem to tu dával k lepšímu. Už tenkrát (v polovině osmdesátek) jsme došli k závěru, že největšími škůdci přírody jsou zemědělci (JZD a STS) a lesní závody. Průmysl kulhal až za nimi. R^

1 0
možnosti
Foto

Obyčejný, lidský a milý text, Vlastimile:-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,95
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.