Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Blog i příspěvky - víc, než vtipné! :-)R^R^R^

0 0
možnosti
MB

Jo jo, s WC je sranda. Nezapomenu na ty ze ZDŠ. Chlapecky konám a zírám. Čára s poznámkou - "Rekord školy"! Později již v krčmě. "Soudruzi, pouze zde to třímáme pevně v rukou". I nějaké statistické poznámky v kabince. "Kdo pomiloval Šárku, nechť udělá čárku". Já byl z textilu, svoje hesla - "Přes den s nitkou, večer s Jitkou"...

WC je prostor oblíbený. Časté dialogy rodičů, matka na otce. Proč zdržuje a opět obnažuje hemeroidy? Já tomu dětsky nerozuměl. Jeho natřepávání novin, rituální streoidy :-) Tablet v místnůstce? To jsem ještě neslyšel, přetlak. - Řešení je jednoduché. Něco přemístit, třeba do kuchyně. Počítač, nebo přímo, tu keramickou mísu. Konečně, čím je člověk starší? Pořád je to o míse ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Při rekonstrukci domečku jsem, na základě podobných zkušeností, vybavil jednu koupelnu také WC keramikou. R^

3 0
možnosti
Foto

Vynikajici! A to jem byl povazovan za ..., kdyz jsem umistil na nase WC hodiny.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS