Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I75v72o 23C31i54l36i41c49h

10. 2. 2024 19:23

Babiš je zase ztělesněním démona

https://cs.wikipedia.org/wiki/Baal_(d%C3%A9mon)

Ta podoba je prostě nepřehlédnutelná

0 0
možnosti
Foto

I79v57o 12C33i43l41i85c13h

10. 2. 2024 19:28

Koukám, že odkaz tady nějak zlobí. Na konci adresy stačí doplnit závorku ")". Zkusím ještě ten samotný obrázek:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Baal_(d%C3%A9mon)#/media/Soubor:Bael.jpg

0 0
možnosti
Foto

Pro mne osobně by bylo zajímavější, kdybyste napsal jak si vy osobně představujete boha a ďábla potažmo nebe a peklo. Nemyslím tady na zemi ale to biblické. Na můj vkus je toho v Bibli napsáno o těchto místech moc málo

0 0
možnosti
VF

To by byl dlouhý článek.

0 0
možnosti
DR

Ne. Opravdu není ďábel ani bůh. Pouze naprosto neschopný a slabý premiér, se kterým si každý dělá co chce.

9 0
možnosti
VF

Vzpomínám, jak po volbách tvrdili zastánci ANO a SPD, že "pětikolka" nevydrží ani rok a rozklíží se.

To, že se tak nestalo, svědčí o tom, že Petr Fiala není zase až tak neschopný a slabý, jak píšete.

1 0
možnosti
Foto

D ́ábel je vždy ukryt v detailu. Není však nad to, vyhledat ten správný(!) detail, aby bylo na čem, potažmo i na kom, stavět, že

2 0
možnosti
ZH

Ale no tak, přátelé. Ve skutečnosti nežiju v černobílém světe. Můj svět je barevný, veselý, možná až rozřehtaný. Pokud bych vzal vážně titulek článku pana Fürsta, že Fiala je bůh, vůbec nic bych mu tam nepsal. Myslel jsem, že trochu rozvolnil svoje urputné fouňovství. Jenomže jak vidno, bylo to jen na oko. Jen pro zajímavost, mám obavu, že v příštích volbách nebudu mít koho volit, (to nejhorší by byl Okamura). Mrzí mne, že se tu jistá skupina přátelíčků vždycky zajímá jen o zkomolení mých argumentů, vyžívá se v neporozumění a přisuzuje svévolně druhému status naprosto antagonistického modelu, (jaká to soudní stolice!). Přitom je to kolikrát jen drobná diference. Vždy se vybírají moje okrajové slovní legrace, které u Trčálka nevadí, (ten je daleko surrealističtější než já), ale mně se vytkne co nejvíc a neuzná jediný argument, nezodpoví jediná otázka, (a že jich kladu víc než dost). Už jsem zvyklý, ale nemyslete si, že nejste přinejmenším stejně směšní jako já

3 6
možnosti
JK

Jo, naposledy to byla ta legranda, jak jste obvinil pana Vodvářku, že ztotožňuje všechny Palestince s Hamásem. Lež jako věž, ale omluva žádná.

7 0
možnosti
Foto

Příčinou všech rozbrojů ve společnosti je opakování nadávek politiky, pak se všichni domnívají, že je tento "argument" povolen

Zdroj: https://vlastikfurst.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=812796

Předpokládám, že účelem této věty nebylo, aby si po jejím přečtení zaměstnanci petrohradské trollí farmy potrhali branici, v úžasu nad tím, že někdo dodnes může tak absolutně odmítat jejich vliv.

1 0
možnosti
VF

Asi jen pan Horner ví, co tím myslel. Já jen cituji.

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma

2 0
možnosti
Foto

Dezoláti jsou zvláštní, kromě jiného, tím, že na rozdíl od jiných delikventů nejen popírají povahu svých aktivit, ale i existenci skupiny, do níž patří. Tak třeba kapsáři, loupežníci, defraudanti ... také často popírají své činy, dokud nejsou přemoženi tíhou důkazů, ale nikdy netvrdí, že zlodějna jako taková je mýtus.

Pokud by například kasaři byli přesvědčeni, že otevírají cizí trezory nešetrným způsobem jen proto, že jim zlovolní vlastníci z mrzkých důvodů neposlali klíče a číselné kombinace, zřejmě by slovo kasař také vnímali jako urážku.

4 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,30
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.