Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pravda, každá použitelná sousedka musí být pro všechny případy pokaždé řádně umytá.

0 0
možnosti
ZV

Čekal jsem nějakou erotiku a ono nic. Ale i tak "dobrý".

2 0
možnosti
Foto

Já jsem si váš nadpis vysvětlila tak, jak jste to myslel, a teď si kladu otázku, jestli jsem tak dobrá, že čtu myšlenku za textem a nebo jestli už jsem na tom tak špatně, že si nevšimnu takové hrubky. Jinak děkuji za milý blog.

1 0
možnosti
VF

Já si také kladl otázku, zda jsem to špatně napsal já, nebo mi to automaticky opravil Word. Zvolil jsem druhou možnost a tím to svedl na Word.

Přeji příjemné odpoledne.

1 0
možnosti
IL

I45v75a23n18a 26L21a23n67c40e

20. 2. 2024 12:24

On překlad z jednoho jazyku do druhého dokáže pěkně zamotat hlavu. Moc pěkný blog, doufám, že už jste všichni zdraví

1 0
možnosti
VF

Je nám lépe, ale ještě to asi chvíli potrvá, než budeme úplně fit. Letos nám ta chřipka dala zabrat více než jindy.

1 0
možnosti
Foto

Sousedy, potažmo sousedky, si nevybíráme. A ,,kvalitu" sousedských vztahů ,,formuje" leccos. Dobré vztahy většinou ,,prověří" MEZNÍ SITUACE. A to oboustranně.

1 0
možnosti
Foto

Ono s tou rýmou by to mohl rovněž znít jak je dobré bíti sousedku, což by ovšem mělo zcela jiné dopady.....

3 0
možnosti
Foto

Takovýto blog po ránu potěší.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Dobré sousedy je dobré míti i mýti. Sám se snažím stavět na pozitivních vztazích s lidmi v blízkém okolí (kolegové, sousedi, přátelé, atd.) a mohu snad lehce neskromně pronést, že se mi to čas od času i daří.

5 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,34
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.