Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R55o74m19a24n 23K57o51z91e31l

22. 2. 2024 11:33

Když jsme EU my, tak proč nevolit ty, co ji chtějí změnit? A i chápu, že někdo bude volit ty, co chtějí vystoupení z EU, třeba jen proto, že nebudou hlasovat pro každý nesmysl. Vždyť i Petr Fiala říkal, že byrokratický Brusel je zlo a některé nápady z Bruselu odporují i mírně nemocnému rozumu.

2 0
možnosti

I kdyby paní Šichtařová kandidovala, jak byste si představoval, že je možné v EU něco měnit? Sama od sebe to EU neudělá. Když ne prací v Europarlamentu, tak jedině cepem a řemdichem. Pravda, bylo by to bez královského eurohonoráře, ale to byste snad po Markétě nechtěl.

1 0
možnosti

Víte pane Fürste, po přečtení vysvětlení pana Bangy je zřejmé, že paní Šichtařová do EP nekandiduje. Také jsem to netušil. Napadne Vás jak jste se ve svém blogu mýlil? Jak bez těch relevantních informací lehce vyslovujete nehezké soudy o motivaci těch druhých? Napadne Vás, s jakou lehkostí jste se dostal do sféry pomluv o druhých?

3 0
možnosti
VF

Pokud byste ještě jednou otevřel můj článek, zjistil byste, že jsem poté, co mi pan Banga odpověděl na můj dotaz, který jsem mu poslal, přidal na konci článku omluvu a také foto billboardu, na kterém je paní Šichtařová mezi dvěma kandidáty strany Spravedliví.

0 0
možnosti
TB

Takže podle autora vlastně smějí do europarlamentu jen eurohujeři

4 0
možnosti
Foto

Nemáte rád pí Šichtařovou. Budiž. A koho ještě. On např. i Saša V. by se rád ,,obětoval" v EP. A také zdaleka ne sám. Nakonec, mnozí se ,,lecjak" vypracovali leckam. Někteří i na těchto stránkách

6 0
možnosti
HH

To má být omluva Vlastíku? Trochu chabá, nemyslíš? A hlavně ten konec PS.

6 0
možnosti
Foto

J70o97s59e48f 26B63á60r65t86a

21. 2. 2024 18:17

Je třeba obměnit EP a paní Šichtářová je dobrá volba.

4 2
možnosti

Ale o tom, že do EP Šichtařová nekandiduje, už celé odpoledne mluvíme, Mlho.

6 1
možnosti
Foto

Já mám dojem, že paní Šichtařová chce rozložit EU zevnitř.

3 0
možnosti
Foto

Sice nikam nekandiduje, ale její tvář je prostě tváří kampaně Svobodných, je tam mezi dvěma chlapy.

Nevím, jak to funguje, ale pokud svou tvář propůjčí ke kampani, tak jako volič prostě předpokládám, že za tu stranu kandiduje.

V opačném případě mám nápad.

Založím stranu. Seženu prachy. Ty dám třeba Jiřině Bohdalové, Miroslavu Donutilovi, Marku Ebenovi. K tomu připojím lákavá hesla. A po vobách řeknu, že ti lidé s tím neměli nic společného a že kandidáti jsou třeba členové mé rodiny.

Je to prostě podvod na voliče a je jedno, jak to redakce vidí.....

12 2
možnosti
Foto

Že byste i Vy prozřel, jak se dělá politika Ano, prachy se dají sehnat. Různě. A když záměr vyjde, stát. kasa to zatáhne. Neb takový je princip financování partají u nás, daný i zákonem o jejich financování.

2 0
možnosti
VE

Jestli bude kandidovat, určitě volitelná kandidátka. Takové zástupce tam potřebujeme. Pokud jde o její vztah ke Svobodným, už dříve je volila, stejně jako já. Je fakt, že by jí měl někdo upozornit na změnu rubriky

7 3
možnosti
Foto

Jen aby si tam z paní Šichtařové nedělali "švandu" jako celou dobu dělám já.

0 3
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,35
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.