Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Hlavně ten fotbal snesl od Sparty přísná, Evropská měřítka. Nářky Turků na sudího jsou vážně irelevantní a naprosto liché.

Každopádně v Praze se mají nač těšit.

Jedni Liverpool, druzí AC Milán. Parádní dortík se šlehačkou.

A pokud by ani tohle neměla být konečná, byl by to neskutečný mazec.

A Plzeň? Jestliže té se podaří vyřadit Švýcary, tak náš koeficient zamlaská blahem.

No, uvidíme. Můj oblíbený klub si na Evropu pravděpodobně dlouho nesáhne, ale těší mě, že i tak mohu v Evropě fandit i zjara. A to hned třem klubům. Skvělá práce a klobouk dolů.

3 0
možnosti
KK

A teď přijde ,,You"ll never walk alone". To je fakt pecka, už teď se těším. A to nejsem Sparťan.

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší chorál, byť mě jako fanouškovi Rossoneri jednou hodně zhořkl... ale kvůli našim klukům jsem byl nakonec celkem ok. Spolu s repre s Nizozemskem 2004 bylo tohle finále LM nejlepším zápasem co jsem zažil.... V příštím kole tedy Slávce nefandím, ale lehký to nebude. A kdyby ti nakonec nedopadlo, ani nebudu naštvanej :D

0 0
možnosti
Foto

Jsem sice Slávista, ale jako Čech a ještě navíc Pražák jsem včera fandil Spartě.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Já jsem schopný se nadchnout snad i šachům, pokud by nebyl žádný jiný sportovní přenos. Zajímavé je, že fotbal jde celkem úspěšně mimo mé sportovní zájmy. Ze včerejšího výsledků Sparty jsem však nadšený a přeju jim to. Stejně tak bych byl nadšený, kdyby to byla Slavie, nebo SK Chvojkovice Brod.

5 0
možnosti
VN

Včera to snad muselo potěšit každého "normálního" fanouška fotbalu.

6 0
možnosti
Foto

Jakožto příznivec jednoho regionálního klubu mám pořadí těch, kterým nikdy v rámci domácí ligy přát úspěch, dáno takto: 1. Jablonec, 2. Slavia, 2 Sparta (přičemž Slavia je před Spartou v tomto pořadí čistě z morálních důvodů), nicméně v mezinárodnich soutěžích jsem rád za úspěch skoro každého českého klubu, tudíž vyjadřuji Spartě velký respekt. A doufám, že pan Beránek napíše pojednání o tom, jak myslel svůj komentář, že Galatasaray už postup nepustí.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma Samozřejmě v mezinárodních zápasech fandím Spartě.

5 0
možnosti
JZ

a obecně českým klubům.

5 0
možnosti
VF

Tak trochu pro pamětníky.

4 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,33
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.