LV

Popsal jste to přesně. Jeho zarputilost a neústupnost je fakt nevídaná. Společně s absolutní absencí morálky, svědomí a sebereflexe jsou to vlastnosti, které ho dostaly tam, kde je.

JK

Možná nemá na výběr. Další takový zarputilý a neústupný je pan Putin. Možná taky nemá na výběr..... Je to zoufalé, ještě že ta kmotřička smrt to tady pravidelně obchází. Představa, že by se svět zaplnil výhradně lidmi, co nemají na výběr..... je strašlivá.

Foto

Tah na branku má, ale za cenu používání nesportovního chování. Tím se ta přednost anuluje.

Foto

Přesné, výstižné, nevyvratitelné. Tak dobré hodnocení jsem už dlouho nečetl.

KARMA, KARMA, KARMA, .....

Za sebe bych napsal, že Babiš je psychopat toho nejhrubšího zrna, bez jakýchkoliv morálních zásad a skrupulí. Lež a podvod je jeho každodenní způsob jednání. To v kombinaci s inverzním pojetím reality, kdy lež vnímá jako pravdu a proto je schopen jí chápat a prezentovat jako jiní pravdu. Jak se ukazuje, zhruba 1/3 voličské populace není schopna toto vnímat a rozeznat, což je velmi znepokojivé a pro zbývající část obyvatel nebezpečné.

MM

Problém je, že alternativa k Babišovi jsou neschopní zoufalci, o které se celý život stát a v reálném životě jsou naprosto mimo.

Nešťastně zvolený titulek a nešťastně zvolený příklad. Jít bezohledně za svým cílem, lhát jako když tiskne a pyšnit se cizím peřím - to opravdu nepovažuji za žádné ctnosti.

VF

Titulek vychází z rubriky, ve které to zveřejňuji.

Zachoval jsem, i když by bylo asi přesnější "V čem je Andrej Babiš nejlepší".

Foto

Vážně si vážíte lidí proto, že umí "prodávat jako vlastní zásluhy nejen to, co skutečně udělali

Zdroj: https://vlastikfurst.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=813593";, tedy proto, že lžou?

Jako ano, hodnocení osobnosti je přesné, ale omlouvám se, mám hodnoty fakt postavené jinak a tedy podobných lidí si nevážím. A už vůbec si nemyslím, že jde o "vzor vhodný k následování" a ne, s "tahem na branku" lhaní nemá nic společného :)

KT

Já jsem to pochopila jako ironii, ale možná se pletu.

JK

Ještě že se nedal na ten fotbal. Tolik zlámaných končetin by ten sport položilo. Zato Čechy, ty nezlomí nic a ještě mu část národa fandí, nevídané.

Foto

Sledovat, že pro mnoho jedinců je Babiš přijatelnou alternativou je tristní a pro mne zcela nepochopitelné. To vám skutečně imponuje jeho "tah na branku" (čti: boj za své zájmy a o uchopení moci) imponuje? To jste opravdu schopni protěžovat psychopata se zločineckými sklony? Jste zřejmě nadáni vysokou tolerancí k nemorálnostem a protizákonnému konáni v kombinaci s nízkou tolerancí pomalé výkonnosti a obtížné identifikaci výsledků pokud nejsou halasně a dramaticky publikovány.

Nechci škatulkovat, ale obávám se, že málo dbáte na historické společenské chyby a přešlapy a inklinujete k jejich opakování. Nic nového ani u vás ani ve společnosti, to vše tu už bylo a je smutné, že to neblahé se má vracet.

JK

Pane Machačku Vy ty věci moc řešíte. Babišovi voliči to takhle neřeší. Oni vidí, že Babiš řekne, a je. Resp. to takhle vnímají /že je realita jiná, to neřešme, fakt ne/. Lidi chtějí věci jednoduché a pan Babiš je tak nabízí. To stačí. Třeba jednoduše přidat na důchodech. A úspěch je zaručený.

Foto

Tah na branku Babiš má to se musí nechat, než šel do vlády dostal jeho Agrofert na dotacích 550 milionů. Za dobu, co byl ve vládě dostal jeho Agrofert na dotacích a státních zakázkách 29, 72 miliardy a na daních státu odvedl 5,47 miliard. Tomu se říká tah na branku.

MM

Založte si firmu a pobirejte dotace. Nic Vám nebrání.

Foto

Tah na branku, měnit lež na pravdu, bezohlednost . upřednostňování vlastních zájmů, přivlastňování zásluh, koho mi to jenom připomíná? VVP.

Vašek

Slovenský estébák Bureš prohlašuje demokracii za totalitu! Co tím signalizuje? Chce stranu pro všechny, jako měli komunisti. Provede také puč?

Foto

Pane Ebnere zde jsou lži Babiše, když jste je chtěl znát. Nikdy jsem nespolupracoval StB, nic jsme nepodepsal a nikdy jsem nebyl agentem. Můj syn je psychický nemocný, bere léky. Musí být pod dohledem a žije ve Švýcarsku .Pro levnější mobilní data jsme dělali maximum. O proti roku 2011 jsou desetkrát rychlejší. Proč bych měl odstupovat nic nezákonného jsme neudělal. My nedopustíme, aby byla muslimská Evropa, jak si to přeje pan Bartoš a jak to říkal v roce 2009. Zachoval jsem se přesně podle Českého zákona o střetů zájmů, který Bohuslav Sobotka s Miroslavám Kalouskem na rychlo spíchli v roce 2017. Od mého vstupu do vlády jsme zatím otevřeli 91 kilometrů nových dálnic a zahájili stavbu dalších 136 km. Díky nám se zrušilo 200 exekucí. Pane redaktore ohledně Čapího hnízda jsem se jasně vyjádřil, že OLAF nevyšetřuje. Já nechci jít do politiky. Já bych nebyl dobrý politik. Já jsem pro Česko vybojoval 235 tisíc vakcín. Mohu dodat další.

ZH

Žádný zámeček (ve Francii) si nekoupil, ale hlavně si to koupil za své peníze, zdaněné!

  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,33
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.