Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doporučuji Vám knihu Největší show pod sluncem od Richarda Dawkinse. Po jejím přečtení byste při Vaší inteligenci mohl pochopit alespoň nesmyslnost toho nadpisu... ;-)

0 1
možnosti
VF

Zapomínáte na to, v jaké době jsem tu větu pronesl. Tehdy se ve školách učilo, že pocházíme z opice. To, že od té doby evolucionisté několikrát změnili taktiku, s tím nemá nic společného.

1 0
možnosti
Foto

Aha, takže ona je to taktika ;-D No jo, my vědci jenom intrikujeme a taktizujeme :-)

0 1
možnosti
VF

Promiňte, že jsem se vás dotkl. Netušil jsem, že jste vědec. A nepodsouvejte mi, prosím, něco, co jsem nenapsal. O intrikách nebyla řeč.

2 0
možnosti
Foto

Já to beru s humorem, vůbec se neomlouvejte. ;-)

0 0
možnosti
OK

Oni si soudruzi vybírali vždy jen to, co se jim hodilo. A byli to právě oni (ale nejen oni), kdo stavěli do rozporu koncept stvoření a evoluci. Je mi líto, že tento umělý rozpor sám přejímáte.

1 0
možnosti
Foto

Jací soudruzi? 8-o Pan autor hovořil o evolucionistech. Jestli je podle vás toto synonymem k soudruhovi, tak..? Koncept stvoření a evoluce nejsou v rozporu, pokud netrváte na stáří Země 6000 let a na doslovném výkladu Bible (viz Adama a Eva). Krom toho, i kněz může být evoluční biolog, např. Marek Orko Vácha.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.