Vlastík Fürst VIP

Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.

Vlastík Fürst

Vážím si jednoho Bezdomovce

Každý den ráno procházel kolem našeho domu. Vždy čistě oblečený. Nikdy nebyl opilý a nekouřil. Jen občas nebyl ostříhaný a vousy měl delší než já.Když už jsme se takto vídali asi dva měsíce, pozdravil jsem ho. Viditelně ho to překvapilo. Ale oplatil můj pozdrav i úsměv.

26.1.2010 v 9:15 | Karma: 27,39 | Přečteno: 1423x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si pana Prezidenta

Včera ráno jsem jako slušně vychovaný starší muž dal přednost Livii Klausové, manželce našeho pana prezidenta. Dnes se chci ve svých řádcích věnovat jejímu manželovi. Václav Klaus je určitě kontroverzní osoba. Politik, rozdělující naše polické spektrum.

22.1.2010 v 9:15 | Karma: 29,06 | Přečteno: 1183x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si Manželky pana prezidenta

Tento článek původně začínal nadpisem "Vážím si pana Prezidenta". Nakonec jsem do nadpisu vložil jeho manželku. Proč? Protože si jí vážím o trochu víc, než prezidenta mé země.

21.1.2010 v 9:15 | Karma: 30,28 | Přečteno: 1468x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si jednoho Samoživitele

Znáte nějakého samoživitele? O samoživitelkách čtu na blogu často, o samoživitelích zatím ani čárka. Já jednoho takového znám.

19.1.2010 v 9:15 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1299x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Mámo, dík!

Spěchal jsem do obchodu, který je kousek od našeho domu. Cestou jsem potkal bezdomovce. Když jsme se míjeli, řekl: "Nemáte, prosím, cigaretu?"

18.1.2010 v 9:15 | Karma: 37,59 | Přečteno: 4110x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si těch, co o víkendu musí do Práce

Byl pátek, všude hromady sněhu. Před setměním jsem se ještě stavil u Shellky doplnit plyn v nádrži mého auta. Zaplatil jsem a pokladní popřál příjemný víkend. Usmála se a odpověděla: "No, moc příjemný nebude, jsem v práci!"

15.1.2010 v 9:15 | Karma: 27,56 | Přečteno: 1748x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Vážím si jedné Socky

Nelíbí se mi termín socka. Je hanlivý a vypovídá o pocitu nadřazenosti vůči někomu, kdo spíš potřebuje pomoc než odsouzení. Když se takto vyjadřuji o jiném člověku, ukazuji tím na svou vlastní ubohost.

14.1.2010 v 16:15 | Karma: 28,37 | Přečteno: 1522x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Brácho, chybíš mi

Stává se vám, že si najednou vzpomenete na někoho, s kým se už nemůžete setkat, protože už není mezi živými?

8.12.2009 v 11:45 | Karma: 39,95 | Přečteno: 5134x | Diskuse| Společnost