Vlastík Fürst VIP

Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.

Vlastík Fürst

Proč se těm Židům pořád tak daří?

Tuto otázku mi jednou večer položil spolužák. Pár dnů před tím jsme spolu hovořili o mé víře. Nemohl pochopit, jak můžu věřit Božím slibům, které jsou v Bibli. A já se k tomu po jeho otázce vrátil. Vyprávěl jsem mu, jak kdysi dávno Bůh Židům slíbil své požehnání. A protože Bůh plní své slovo, jsou Židé tím, čím jsou.

10.6.2010 v 10:16 | Karma: 25,57 | Přečteno: 1971x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Co jsem se naučil na Mírově?

V letech 1990 a 1991 jsem mohl strávit krátkou dobu ve věznici na Mírově. Setkal jsem se se zajímavými lidmi. Nikdy před tím jsem ve vězení nebyl, proto to pro mne bylo velice poučné.

4.6.2010 v 10:16 | Karma: 27,93 | Přečteno: 2092x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Efektivní stát s desetiprocentní daní

Věřím, že už máte odvoleno a nyní možná s napětím očekáváte, jak vše dopadne. Pokud chcete, můžete si udělat malou exkurzi do státu, který dokázal efektivně fungovat s daní, která činila jen 10%.

29.5.2010 v 9:15 | Karma: 28,15 | Přečteno: 1473x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Chceme pořádek nebo máme raději anarchii?

Máte rádi zákony?Všeobecně mám pocit, že zákony považujeme za nutné zlo, které omezuje naši osobní svobodu. Až do okamžiku, kdy nám zákon zachrání majetek nebo dokonce život.Proč vlastně nemáme rádi zákony?

19.5.2010 v 10:15 | Karma: 24,09 | Přečteno: 1361x | Diskuse| Společnost