Vlastík Fürst VIP

Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.

Vlastík Fürst

Bůh mne učí, jak přežít konec světa

Bůh si přál, aby se hřích na naší planetě neusídlil. Proto varoval naše prarodiče. Jenže ti nakonec podlehli svodům ďábla a tak se na Zemi usadilo zlo, které se rychle šířilo.

27.4.2014 v 13:00 | Karma: 7,75 | Přečteno: 142x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh plný emocí

Poslední dobou se při čtení snažím všímat toho, jak se u Boha projevují jeho emoce. Nakonec, ono se stačí podívat na Boží stvoření a hned je nám jasné, že to vše, co nás obklopuje, nemohla stvořit bytost, která by byla emotivně chudá.

20.4.2014 v 13:00 | Karma: 9,36 | Přečteno: 171x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Je Bůh muž a nebo žena?

Co vás napadlo, když jste uviděli nadpis tohoto článku? S touto otázkou se čas od času setkávám. Když jsem ji slyšel poprvé, připadala mi nesmyslná. Vlastně mi tak připadá i dnes. Přesto byla doba, kdy i mně tahle otázka vrtala hlavou.

13.4.2014 v 13:30 | Karma: 8,20 | Přečteno: 154x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh má rád řád

"I Bůh má rád pořádek", říkávala mi babička, když se mi nechtělo uklízet, zatímco ona musela mít vždy vše srovnané jako podle pravítka. Tehdy jsem tomu moc nerozuměl, ale jak jsem rostl, stále častěji jsem tuto pravdu o Bohu nacházel na různých místech Bible.

6.4.2014 v 12:41 | Karma: 7,89 | Přečteno: 121x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh není mstivý

Minule jsme četli o tom, jak Kain zabil svého bratra Ábela. Bible neuvádí, proč to udělal. Dovídáme se z ní jen, že bratři měli mezi sebou rozepři, která skončila smrtí jednoho z nich.

30.3.2014 v 13:00 | Karma: 7,81 | Přečteno: 112x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh ví o každém hříchu

Setkal jsem se s člověkem, který se mi smál, když jsem s ním mluvil o své víře. Říkal, že on se něčím takovým nezabývá. Pokud je nějaký Bůh, pak určitě není schopný znát všechny lidi osobně a tím pádem zaznamenat, zda žijí dobře nebo špatně. Nakonec prohlásil: "Myslím, že se do toho nebe dostanu i bez víry. Však já toho tvého Boha už nějak převezu!"

23.3.2014 v 13:00 | Karma: 8,17 | Přečteno: 152x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh přijme každého, kdo o to skutečně stojí

Adam s Evou poznávají život mimo rajskou zahradu. Učí se novému způsobu života. Už nemohou spoléhat na to, že na nějakém rajském stromě vždy najdou zralé a chutné ovoce.

16.3.2014 v 13:00 | Karma: 8,24 | Přečteno: 120x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh si nepřeje věčné trápení

Dnes se spolu podíváme na text, jehož nesprávné pochopení způsobilo mnoha lidem problémy při jejich hledání Boha. Na první pohled se totiž zdá, jako by Bůh nepřál člověku věčný život, a proto ho vyhání z ráje.

9.3.2014 v 13:00 | Karma: 9,10 | Přečteno: 193x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh přikrývá mou nahotu

Také v závěru příběhu o prvním hříchu našich prarodičů můžeme objevit zajímavé informace o tom, jak úžasný je náš Stvořitel. Přestože Adam s Evou věří víc tomu, co jim říká satan, Bůh se neuráží. Nechystá pomstu, jak bychom se mohli domnívat, ale dělá vše pro naši záchranu.

2.3.2014 v 13:00 | Karma: 7,57 | Přečteno: 123x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh, který dává novou šanci

Minule jsme začali číst příběh o pádu Adama a Evy. Přestože je Bůh varoval, nakonec podlehli satanovu svodu a vydali se cestou poznání nejen dobra, ale i zla. Důvěřovali víc svůdci, než svému Stvořiteli.

23.2.2014 v 13:00 | Karma: 8,74 | Přečteno: 136x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh který miluje svobodu

Dnes spolu otevřeme jednu z nejsmutnějších biblických zpráv. Díky ní se ale o Bohu dovídáme další důležitou informaci - Bůh miluje svobodu a dává ji každému obyvateli celého vesmíru.

16.2.2014 v 13:00 | Karma: 8,19 | Přečteno: 114x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Odpočívající Bůh

Téměř každý, kdo vezme do ruky Bibli a začne ji číst, ji časem odloží. Někdo protože nerozumí tomu co čte, další protože má pocit, že je to nezáživné čtení. Většina obyvatel naší země o čtení Bible ani neuvažuje, protože od malička slyší, že je to jen sbírka různých legend a bájí...

9.2.2014 v 13:00 | Karma: 7,89 | Přečteno: 121x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh je štědrý

Představte si, že ze svého malého bytu sledujete, jak kousek od vašeho domu vyrůstá nádherná vila. Má vše, co se čeká od moderního bydlení. Díky tepelnému čerpadlu a hlubokým vrtům je v ní stále příjemně teplo. Solární panely na střeše pomáhají v zimě topit a v létě se zase starají o to, aby fungovala klimatizace. Na zahradě je nádherný bazén i s možností zakrýt ho mobilní střechou. Stavitel pamatoval i na skleník, kde je možné i během zimy pěstovat čerstvou zeleninu...

2.2.2014 v 13:10 | Karma: 8,04 | Přečteno: 135x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh dává řád

Zůstaňme ještě u zprávy o stvoření světa. Vždy, když ji znovu čtu, mne plní obdiv vůči Bohu, který je tu představen jako Tvůrce světa, na kterém můžeme žít. Vždy mne zaráží kontrast mezi tím, jak naše planeta vypadala"na počátku", a jak vypadala poté, co zde sedm dnů působila Boží tvůrčí moc.

26.1.2014 v 13:00 | Karma: 7,56 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh ve tmě

Minule jsme četli první větu Bible. Díky ní jsme poznali, kdo stvořil naši Zemi i celý vesmír. Současně jsme si mohli uvědomit, jaká propast je mezi tím, co dokáže Bůh a tím, co my nejsme schopni ani pochopit, natož pak udělat.

19.1.2014 v 18:00 | Karma: 8,42 | Přečteno: 137x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Na počátku

Bible je kniha, která vede člověka z ráje pozemského do toho nebeského. Proto začíná popisem dokonalého životního prostředí, které Bůh na počátku dal člověku. V závěru zase popisuje, jak to bude vypadat v Ježíšově království, kde už, na rozdíl od pozemského ráje, nebude pokušení, a proto ani hřích a smrt.

12.1.2014 v 13:00 | Karma: 8,33 | Přečteno: 129x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Bůh je ...

Nedávno jsem se večer vracel autem domů. Přestože jsem jel známou cestou, měl jsem pocit, že špatně vidím. Nejdřív jsem to sváděl na mlhu, která mi znepříjemňovala mou cestu, ale pak mi to nedalo a já zastavil, abych se podíval, jestli mi svítí světla.

5.1.2014 v 13:00 | Karma: 8,67 | Přečteno: 233x | Diskuse| Osobní