Evangelium pro milovníky přírody

            Pokud vás příliš nenadchlo "zlaté město", protože jste spíš přírodní typ, tak vás určitě potěší dnešní text. I v tom městě, které Jan popisuje pomocí samých drahokamů, perel a zlata, je příroda a ne ledajaká.

A ukázal mi řeku živé vody, čiré jako křišťál, která vyvěrala u trůnu Božího a Beránkova. Uprostřed města na náměstí, z obou stran řeky, bylo stromoví života nesoucí ovoce dvanáctkrát do roka... jeho listí má léčivou moc ... (Zjevení 22,1+2)

            Rád vzpomínám na dobu, kdy jsme bydleli v Jeseníku. Všude kolem nádherná příroda a v ní spousta míst, které by člověk mohl obdivovat celý život. Obzvlášť jsem měl rád Údolí Bílé Opavy. V řece křišťálově čistá voda, která místy padá dolů a vytváří krásné splavy a vodopády. Vytváří se při tom vodní tříšť, která člověka osvěží a zchladí i v parném létě.

            Právě tato vzpomínka se mi vybavila, když jsem četl text pro dnešní den. Okolo té biblické řeky ještě stojí nádherné ovocné stromy schopné přinášet neustále ovoce, které má navíc léčivou sílu. To mi zase připomíná, jak nám ve Frýdku ještě v listopadu dozrávaly stále plodící jahody...

            Milovníci přírody si v Ježíšově království přijdou na své. Bude ještě krásnější než ta rajská. Bůh pro nás chystá ideální životní prostředí. Sdílet ho budou všichni, kdo přijali nabídku věčného života ve společnosti osvobozené od zla a hříchu. To je pro mne nádherný sen, do kterého se jednou probudím i já.

Bože, už se těším na naplnění těchto slov. Vím, že si něco takové nezasloužím. Proto i v tomto spoléhám na tvou milost.

Článek je součástí mozaiky, kterou postupně vytvoří 366 dílů série s názvem "Na počátku všeho bylo Slovo". Najdete je v rubrice se shodným názvem.

Minulý díl: Chrám jsem tam neviděl

Autor: Vlastík Fürst | pondělí 26.12.2016 8:10 | karma článku: 29,93 | přečteno: 317x
  • Další články autora

Vlastík Fürst

Diskuze dospělých

21.4.2024 v 12:41 | Karma: 22,93

Vlastík Fürst

Zvláštní závislost

19.4.2024 v 13:03 | Karma: 19,59

Vlastík Fürst

Dnes by se to fotilo

11.4.2024 v 9:00 | Karma: 17,67