Těším se na Tebe!

            Celá Bible hovoří o moci Slova. Bůh Slovem tvořil. Slovo napomíná i povzbuzuje. Slovo může také odsoudit nebo naopak přinést odpuštění a milost. Předposlední věta Bible ale ukazuje i na moc našeho slova.

"Amen, přijď, Pane Ježíši!" (Zjevení 22,20)

            Bůh udělal vše potřebné pro mou záchranu. Nemusím skončit jako otrok hříchu a různých závislostí, které mají svůj počátek v hříchu. Hospodin vyvedl Židy z egyptského otroctví. Mne chce zase osvobodit z mé neschopnosti odolávat hříchu. Potřebuje k tomu ale můj souhlas – mé slovo – mé amen.

            V Bibli je spousta příběhů, díky kterým vím, že můj Bůh je v každém okamžiku připravený k tomu, aby mi pomohl. Buď sám, nebo prostřednictvím "strážného anděla".

            Jan v dnešním textu reaguje na Ježíšův slib, že se brzy vrátí. Chci-li reagovat stejně, musím nejdříve dovolit, aby Ježíš vstoupil do mého nitra a začal v něm generální úklid. Musím mu dát souhlas k tomu, aby začal řídit můj život. Nakonec, říkám přece, že Ježíš je můj Pán.

            Jan říká: "Amen!" To v naší řeči znamená: "Staň se!" Přeje si, aby se Ježíšova slova naplnila. S Ježíšem toho hodně prožil a stali se z nich nejlepší přátelé. Proto na Ježíšův slib okamžitě kladně reaguje.

Bože, chci, abys věděl, že beru vážně Tvůj slib. Věřím tomu, že se brzy vrátíš, abys i mne vzal do svého království. Proto prosím spolu s Janem: "Amen! Pane Ježíši, přijď už, prosím! Staň se mým nejlepším přítelem. Amen!"

Článek je součástí mozaiky, kterou postupně vytvoří 366 dílů série s názvem "Na počátku všeho bylo Slovo". Najdete je v rubrice se shodným názvem.

Minulý díl: Věřím, protože se mne Bůh dotkl

Autor: Vlastík Fürst | pátek 30.12.2016 6:10 | karma článku: 29,54 | přečteno: 413x
  • Další články autora

Vlastík Fürst

Dnes by se to fotilo

11.4.2024 v 9:00 | Karma: 17,66

Vlastík Fürst

Už jsem se naplakala dost

5.4.2024 v 17:15 | Karma: 29,75

Vlastík Fürst

Opravdu na věčné časy?

31.3.2024 v 9:50 | Karma: 25,84

Vlastík Fürst

Dě-da nebo dědek plesnivý

16.3.2024 v 8:30 | Karma: 27,32

Vlastík Fürst

Uliční a kádrovací výbory

10.3.2024 v 10:10 | Karma: 27,81

Vlastík Fürst

S Ním jsem silný

8.3.2024 v 19:10 | Karma: 13,04

Vlastík Fürst

Jen jednou za čtyři roky

29.2.2024 v 8:10 | Karma: 18,39
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 31,33
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.