Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Mám dokonalou manželku

Při našem prvním výročí svatby jsme na oběd měli brambory na loupačku. Když to zjistila tchýně, podívala se na svou dceru a spustila: "Děvčico nešťastná, tos mu měla udělat pořádný řízek a k tomu bramborový salát!"

Kiara

Neměla pravdu. Bohunka mi udělala tu největší pochoutku, jakou znám. Malé brambůrky ve slupce, sůl, máslo a k tomu dobrou kyšku. Neznám nic lepšího.

Mnoho lidí si myslí, že kvalita vztahů je závislá na ceně darů, které si navzájem dáváme. Přitom hodnotu našemu vztahu nedává velikost darů ani množství toho, co vlastníme. Spíše je to naše ochota naslouchat jeden druhému a všímat si třeba maličkostí.

Nedávno jsme seděli u našich přátel a bavili se o tom, jak jsme spokojení v manželství. Když došla řada na mne, pronesl jsem, že mojí ženě už k dokonalosti chybí jenom pudink. Ostatní se na mě dívali trochu nechápavě a tak jsem jim vysvětlil, že mám rád pudink, ale Bohunka ne, takže ho ani nevaří.
Večer jsme se vrátili domů a já dostal  pudink. Zjistil jsem, že mám dokonalou ženu.

Možná se nad tím nyní usmíváte, ale k pocitu spokojenosti v manželství nám někdy chybí opravdu málo. U mne třeba brambory na loupačku  nebo pudink.
Nebojme se přiznat, co nám chybí k pocitu spokojenosti. Nebojme se zeptat našeho partnera, co chybí jemu. Možná zjistíme, že k dokonalému manželství nám chybí už jen malý krůček.

 

Napsáno pro ČT. (Vysíláno 24.10.2011 - najdete na konci pořadu)

Autor: Vlastík Fürst | pondělí 24.10.2011 10:16 | karma článku: 34,35 | přečteno: 1968x
  • Další články autora

Vlastík Fürst

Ano, bude hůř

Nedávno se mi vybavila hláška z filmu „Byl jednou jeden polda“. Konkrétně památná slova policejního patologa: „To si, pane kolego, takhle operuji, operuji a najednou koukám! Já pitvám, pitvám!“

2.5.2024 v 19:10 | Karma: 22,13 | Přečteno: 555x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Máš ho malýho

Pánové, už jste někdy něco podobného slyšeli? Pokud ano, jak jste se cítili? Určitě to není nic, co byste vyhledávali. A co teprve, když to o vás řekne nebo napíše žena?

26.4.2024 v 17:38 | Karma: 23,64 | Přečteno: 672x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Tři tisíce tři sta třicet tři

Co se vám vybaví, když slyšíte číslovku tři tisíce tři sta třicet tři? Je to tři tisíce tři sta třicet tři stříbrných stříkaček, které přeletěly přes tři tisíce tři sta třicet tři stříbrných střech?

24.4.2024 v 8:12 | Karma: 17,50 | Přečteno: 300x | Diskuse| Osobní

Vlastík Fürst

Diskuze dospělých

Nedávno jsem v autě poslouchal velice zajímavý rozhovor. Moderátorka si povídala s lékařem, ale překvapivě ne o tělesném zdraví, ale spíše o tom duševním.

21.4.2024 v 12:41 | Karma: 24,01 | Přečteno: 789x | Diskuse| Společnost

Vlastík Fürst

Zvláštní závislost

Už jste někdy o někom řekli, že je feťák nebo notorik? Tak nepěkně nazýváme ty, kdo si vypěstovali závislost na drogách, a to i na té, která zabíjí nejvíce lidí – na alkoholu. Dnes mám ale na mysli jinou závislost.

19.4.2024 v 13:03 | Karma: 19,79 | Přečteno: 528x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44,  aktualizováno  20:58

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

Názor, že Paroubek parazituje, nestačil. Podle soudu může iniciály ČSSD použít

3. května 2024  19:44

Volební senát Nejvyššího správního soudu (NSS) zamítl návrh Sociální demokracie (SOCDEM) na zrušení...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

Šli do stanu zjistit, zda nemají nádor. Krutou odpověď jich slyšelo 170

3. května 2024  18:30

Preventivní akce Stan proti melanomu se v Praze, Brně a Ostravě zúčastnilo přes 3800 lidí. Lékaři...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 3335
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.