Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Forrrest

30. 12. 2009 20:36
Tvé přání je mi rozkazem, můj křesťanský maželi!

Viz bible:

bůh ženu stvořil z blbého Adamova žebra, a to z prostého důvodu - Adam totiž potřeboval "POMOC jemu rovnou" - co tím ovšem myslel, je záhadou (sex?:), když ho stvoření ženy napadlo až po stvoření kompletní živočišné říše. Žena se ovšem ukázala být "vadným výrobkem" - posléze byla neposlušná svému stvořiteli (aféra s mluvící hadem), následkem čehož bylo lidstvo vykopnuto z ráje, zkazilo se, bla bla... (a bůh ji za to obdaroval "rozmnožením trápení i bolesti těhotenství a rozením synů v utrpení"). A tato příhoda údajně ženy naprosto vystihuje: jsou lstivé, zrádné, kromě toho nabádají k modlářství, smilstvu... Prý je to vrozená slabomyslnost, která z žen dělá tak snadný ďáblův terč. Ženy jsou prokleté už od počátku...

Podřízenost žen vůči mužům:

1. KORINTSKÝM (Nový zákon!) 7,1 Pokud jde o to, co jste psali: Je pro muže lépe, když žije bez ženy. 7,4 Žena nemá své tělo pro sebe, ale pro svého muže.

0 0
možnosti

Forrrest

30. 12. 2009 20:40
Re: Tvé přání je mi rozkazem, můj křesťanský maželi!

11,3 Rád bych, abyste si uvědomili, že hlavou každého muže je Kristus, hlavou ženy muž a hlavou Krista je Bůh. 7 Muž si nemá zahalovat hlavu, protože je obrazem a odleskem slávy Boží, kdežto žena je odleskem slávy mužovy. 8 Vždyť muž není z ženy, nýbrž žena z muže. 9 Muž přece nebyl stvořen pro ženu, ale žena pro muže. EFEZSKÝM 5,21 V poddanosti Kristu se podřizujte jedni druhým: 22 ženy svým mužům jako Pánu, 23 protože muž je hlavou ženy, jako Kristus je hlavou církve, těla, které spasil. ZJEVENÍ 14,4 To jsou ti, kdo neporušili svou čistotu se ženami (v jiných překladech: nebyli poskvrněni - znesvěceni - ženami) a zůstali panici... Ti jako první z lidstva byli vykoupeni Bohu a Beránkovi.

Na první pohled je poznat, čím se inspiroval Mohamed při psaní koránu:-)R^

0 0
možnosti

jarkajarka

30. 12. 2009 10:04
co je to - bolí mě hlava?

Všude o tom čtu, nevím o čem je řeč. Můj partner je neustále unavený...není to podobné? Za svůj dlouhý život mám druhého parnera a zatím mě nikdy nebolela hlava:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS