Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Poslední Czarnian

22. 2. 2010 9:50
Církev

Sice se o ní často píše negativně, ale proti politikům je na tom ještě dobře.

0 0
možnosti
HN

ajka33

22. 2. 2010 9:44
Pastor? Sice nevim, čeho, ale..

Obcas jsem zasla do kostela, meli jsme vyborneho farare, ted jsem se prestehovala a jeste nevim, kam budu jednou chodit, to ale neni podstatne, jen jsem si ted vzpomnela na toho vyborneho a moudreho pana, se kterym radost bylo pohovorit a radost jej poslouchat. Jinak zkusenost s tim, co licite, nemam. A ani nehledam. Mi pratele jsou obycejni lide, se kterymi si povidame, nekdy zpivame, radi pojime a popijeme a jsme i tak stastni.Vazim si lidi, co pracuji, miluji svou rodinu a pomahaji jinym. Lidi si vazim, prave takoveto. Bez ohledu na to, v koho a co veri. Jinak ale Vam preji moc spokojenosti. Čeho jste btw.pastorem?

0 0
možnosti
TV

tomtop

22. 2. 2010 9:27
je to tak

v reálu je nejmenší obýváková církev ta domácí, v širším pojetí se rozrůstá o další přítele ....

Těm, kdo se tváří jako znalci a stačí jim k tomu přečíst si několi článků a už "ví všechno" nic nevysvětlíte .... mají tu svou pravdu a přes veškeré výzvy, aby uvedli své osobní zkušenosti / příklady či konkrétní zdroje, kterými by dokázali ono "vymývání mozků" apod. jsem se nikdy nedočkal ... ale stejně myslím, že normálním lidem, kteří reagují na podněty má smysl vysvětlovat, že víra je o něčem jiném než o odříkávání básniček, chození do kostela a čekání "až ten dědeček na obláčku něco udělá" ... je třeba, aby slyšeli, že žít vírou je aktivní radostný život ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,38
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.