Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

sualk

25. 6. 2010 18:31
I já,

proto si moc vážím té matky, vašeho vnímání a krásného článku. Ovšem dovoluji si podotknout, že každý z nás je strůjcem svého štěstí a proto musí být zodpovědný za své činy a chovat se ke svým bližním stejně dobře během jejich aktivního života. To si musíme každý z nás uvědomit i v prostých obyčejných chvílích našeho života.Vy jistě nemusíte mít obavy o svůj důstojný odchod, až příde ta smutná, ale naprosto spravedlivá chvíle pro nás pro každého.R^

0 0
možnosti
K

Keprník

25. 6. 2010 14:57
Až to vhání slzy do očí.

S mou maminkou jsem byl až do konce, doma. Nelituji. Jen doufám, že někdy někdo bude i se mnou.

Vaše články mám rád. Pište.

0 0
možnosti

almoqbil

25. 6. 2010 15:59
Re: Až to vhání slzy do očí.

jojo...při čtení jsem si vzpomněla na všechny blízké, které už nemám...S nikým z nich jsem neměla možnost se osobně rozloučit...slzička ukápla...

0 0
možnosti
S

Semper_TD

25. 6. 2010 14:35
Diky ! Snad EU neznormuje i umírání

v rámci nějaký thanatologický legistativyR^R^R^

0 0
možnosti
I

IoannesBaptist

25. 6. 2010 13:40
To by tak hrálo,

aby si každý umíral, jak ho napadne! S tím bude brzo konec. Zuřivý propagátor euthanasie doktor Boris Šťastný jako budoucí ministr zdravotnictví udělá i v této oblasti konečně pořádek.

0 0
možnosti
S

Semper_TD

25. 6. 2010 14:34
Re: To by tak hrálo,

R^ ten žid  Štastný - to je opravdu naprostá šílenost, souhlasím

0 0
možnosti
KX

kion xy

25. 6. 2010 13:09
Karma

Souhlasím s tím, že pokud je to jenom trochu možné, tak by lidé měli umírat doma, či za asistence svých blízkýchR^

0 0
možnosti
K

kOBLICH

25. 6. 2010 13:27
Re: Karma

Vím, že je to nevhodné, ale jak jsem si přečetl vaše: "...či za asistence svých blízkých..." tak mne okamžitě napadlo:

„Já si to představuji tak, že tiše zhasnete obklopen svými příbuznými, z nich každý bude do vás něčím tvrdým mlátit, protože vy byste jinak vůbec neumřel.“

Zdeněk Jirotka: Staurnin

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

25. 6. 2010 13:06
Také mám zkušenost

s domácí hospicovou péčí, v Praze. Musím říct, že člověk jen párkrát za život (jestli vůbec) potká lidi, před kterými má chuť s opravdovou pokorou smeknout, a sestry a lékařky z tohoto hospice mezi ně stoprocentně patří.

Děkuji za článek, moc.

0 0
možnosti
PP

fidel

25. 6. 2010 12:44
karma

..slova jsou zbytečná ... díky ....V

0 0
možnosti
MV

marka40

25. 6. 2010 13:01
Re: karma

přidávám se...............

0 0
možnosti
MM

Marie Magdalena

25. 6. 2010 12:36
umírání je důležitá součást lidského života,

a proto by v něm neměl být člověk sám. I pro pozůstalé je  důležitý pocit, že svou přítomností pomohli milovanému přejít na druhý břeh. Kdo tomu brání, je morální debil - promiňte. Píši to jako matka, která prožila umírání svého Vtřináctiletého syna.V

0 0
možnosti
MV

marka40

25. 6. 2010 13:02
Re: umírání je důležitá součást lidského života,

přijměte moji upřímnou soustrast V

0 0
možnosti
LPV

Levicový populista VIII.

25. 6. 2010 12:29
Sice smutne, ale

dobre napsano. Dekuji R^

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

25. 6. 2010 12:19
strašný příběh o tom Ondráškovi.

Doufám, že to byla jen špatná shoda okolností.;-(

Taky máme malého Ondráška, tak mě to nějak vzalo, podívám se na činnost toho hospicu.

0 0
možnosti
L

Lanta.2004

25. 6. 2010 12:28
Re: strašný příběh o tom Ondráškovi.

Taky mi to přijde otřesný.Ten lékař by měl okamžitě skončit s prací kterou dělá.Práce lékaře není jen o tom někomu vytrhnout zub či odoperovat koleno.Je to hodně o lidskosti a o citlivém přístupu k člověku.A tady lékař fatálně selhal:-/Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,25
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.