Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

loma123

17. 9. 2010 20:03
...zeptejte se své babičky...

jen zapšklý demagog může plácat takové nesmysly.

zkuste se zeptat své babičky, zda by někdo před 50ti lety věřil, že se ve školách budou děti učit pracovat s počítačem a brouzdat na internetu. Nejspíš se vás zeptá, co že je to ten počítač a kde že roste ten internet.

prostě svět se mění a pokud se mají děti mj. vypořádat s bezprecedentním přísunem informací ze všech oborů v míře kterou si nikdo neuměl před x lety ani představit, kde se se sexualitou setkávají mnohem více než kdykoliv v historii v médiích na internetu a jinde, měl by rozumný člověk vítat každou seriózní snahu dát tyto informace do nějakého smysluplného kontextu A TO I VE ŠKOLE.

dělejte si co chcete, stejně se vaše děti naučí o sexu víc na iternetu a od spolužáků než od a nad výdělkem s tímhle přístupem nespláčete snad jen s velkou dávkou štěstí. Snažně Vás ale prosím, alespoň o tomhle nesmylu nemluvte takhle demagogicky, když je pro Vás měřítkem babička před padesáti lety.

0 0
možnosti
VF

vaťák

17. 9. 2010 20:47
Re: ...zeptejte se své babičky...

Při čtení některých diskuzních příspěvků mám pocit, že jsem se ocitnul v nějaké jiné společnosti. Když člověk vyjádří své pocity a názory, tak je hned "póvl" a "zapšklej demagog".

Nakolik jsou mé pocity správné či mylné, ukáže až čas.

A jen tak na okraj. Mám dva šikovné syny, kteří naši sexuální výchovu přežili ve zdraví :-). I když se také určitě mnoho informací dověděli na internetu a od spolužáků.

Přeji i Vám hodně úspěchů ve výchově Vašich dětí.

0 0
možnosti
M

Matthias

17. 9. 2010 19:54
špatná analogie

Analogie sexu a drog je neplatná, protože drogy a sex nejsou to samé a situace, kterou jste jakožto logický klam předvedl jako argument je vysoce nepravděpodobná, tedy že by se naučili "bezpečně brát drogy". A jinak sexuální příručka není o tom "že v tom dělem nezabráníme a tak je to naučíme bezpečně." jde o to, že prostě odborníci zjistili, že děti tyhle věci vnímají dřív, než si lidi myslí. Děti se rychleji vyvíjejí po psychické stránce než dřív, proto je přizpůsobení v jakékoliv oblasti nutné. A já si myslím, že sexuální příručka je v pořádku a uráží mě, když se do toho vrtají křesťani a podobnej póvl.

0 0
možnosti
VF

vaťák

17. 9. 2010 20:35
Re: špatná analogie

Děkuji, že jste mne zařadil mezi "podobnej póvl". Ale chápu, že jsem Vás smrtelně urazil, když jsem si dovolil vznést námitku k něčemu, co je pro Vás svaté.

A jen tak na okraj. Já nemám nic proti sexuální výchově. Ale znám zase jiné odborníky, kteří říkají něco jiného. A mají stejné tituly, jako ti, co psali zmiňovanou příručku.

Například, že při sexuální výchově máme postupovat u každého dítěte individuálně a zvláště u malých dětí je dobré jen pravdivě odpovídat na jejich otázky. Ale možná, že i tyto psychology zařadíte mezi "póvl".

0 0
možnosti
O

Oo.

17. 9. 2010 19:43
Bláboly

Sex je normální součástí života každého člověka, braní drog NE. A proč učit děti bezpečnému sexu už od dětství? Třeba aby později nebylo moc pozdě!!

To že se něco nedělalo v dobách našich babiček neznamená, že se to nyní dělat nemá, to bychom nikdy neslezli ze stromů (nebo nebyli vykopnuti z ráje  - verze pro věřící). ;-)

0 0
možnosti
Y

yogi

17. 9. 2010 19:56
Re: Bláboly

mýlíte se - i drogy jsou normální součástí života - vždy, všude a odnepaměti...

Jen onen pojem "droga" je neustále tabuizován, zkreslován, zneužíván atp.

0 0
možnosti
DH

H-Dave

17. 9. 2010 18:22
Z komára velblouda

Co jsem koukal tak Sexualní výchova je dost podobná Rodiné výchově a stejně jako u ní se  sex probírá až kolem páté třídy. Opravdu nevím kde všichni berou že se budou prňáčci učit souložit.

0 0
možnosti
JN

Jostik

17. 9. 2010 20:55
Re: Z komára velblouda

Tu příručku jsem hodně zběžně prošel a moc se mi nelíbí. Např. děti by se měly dozvědět, že "Homosexualita je vrozená. ". O pár řádků níže: "Tvrzení ve většině uvedených výroků jsou doložitelná sexuologickými výzkumy." "Objasněnost přenosu homosexuality se pohybuje jen kolem 15 %". Takže máme děti učit něco co je pravdivé s pravděpodobností 15% ? A o pár stran výše se píše, že homosexualita je normální menšinová orientace. Já si pod pojmem normální představuji takovou orientaci, která může sloužit k dalšímu rozvoji daného druhu (tj. POUZE muž + žena). Také mi přijde zvláštní že by se děti měly vše učit společně, aby neměli žádná tabu. To se jako 12-ti letí kluci mají učit o tom jak správně používat tampon nebo kdy zajít ke gynekologovi?

0 0
možnosti
F

FiS95

17. 9. 2010 18:06
Proč vyučovat jako předmět?

Stačí vyvěsit letáček s adresou kvalitní poradny a internetových stránek na toto téma.

0 0
možnosti
VF

vaťák

17. 9. 2010 18:16
Re: Proč vyučovat jako předmět?

Zkuste to navrhnout ministrovi školství. Ušetřilo by to i spoustu peněz. R^

0 0
možnosti
1

12mmmm12

17. 9. 2010 17:41
V době netu???????????

Já jsem byl naprosto v obraze v první třídě a to net nexistoval! Před čím chtějí balíci děti chránit? Možná by mohli jít k dětem do učení ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MV

marka40

17. 9. 2010 7:42
Dobré

R^

Pravdou ovšem je, že ty děti se s tou hodně vulgární a hrubou formou sexu setkávají skutečně velmi brzy. Skutečně už na tom 1 stupni nosí někteří spolužáci různá Bravíčka, která si už tak malé děti prohlížejí a čtou. Patnáctiletí tam popisují svoje nejúžasnější sex. zážitky a podobně. Když jsem si tento časopis přečetla (když byly děcka školou povinné), musím říct, že mi bylo špatně jak fyzicky, tak psychicky. Pokud by tedy ta výuka ve škole probíhala formou, že takto, jak je to popisováno v těch časopisech to není správné, tak by to bylo dobře.

Moje kamarádka učitelka říká - "ty děcka už mají toho sexu plné zuby. Kam se podívají, všude samý sex - časopisy, televize, internet, v předmětu biologie, a teď jim to máme cpát do hlav ještě víc".

0 0
možnosti
VF

vaťák

17. 9. 2010 9:47
Re: Dobré

R^

0 0
možnosti
SF

myschelle

16. 9. 2010 22:44
učit sexu? učit sexu? učit sexu?

na které planetě?  :-/ že by se v dějepise učily válčit? výuka jazyků jestli není nakonec protivlastenecká? inu něco už si vymyslíme, aby bylo nad čím se spravedlivě rozhořčovat

0 0
možnosti
LPB1

Lumpíí po banánu 1

16. 9. 2010 20:32
na druhém stupni

už je pozdě .... takový/á už 1. ví vše a 2. ví víc než lektor

0 0
možnosti
AMF

farsky.blog.idnes.cz

16. 9. 2010 20:24
Příručka sexuální výchovy...

...ve formě šanonů má mnoho možností, jak na děti působit. Jednou z kapitol samozřejmě může být i (anti)fetování, záleží na přání rodičů...

Více v mých textech. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,34
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.