Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

rony100

23. 9. 2010 19:20
Asi

žít s čuňetem je hrozné. Horší může být jen žít s puntičkářem ;-D

0 0
možnosti
N

Nomarak

23. 9. 2010 18:55
Jo, je to pravda ...

Máte pravdu. Bylo to ze začátku dost těžké. Dneska bych neměnila. Ne snad, že by mi  už nezůstala ta snaha, ale jsou důležitější věci ve vztahu dvou lidí. Velkorysost, tolerance, pochopení, důvěra a láska, která se projeví třeba v tom, že přijdu domů utahaná jako pes a u kafe je kobliha... Nebo zameteno. Atd.atd. Jenže po trnité cestičce člověk postupem let dojde k nepodstatným věcem. Podstatné je, že jsme stále spolu. Nakonec - život se neskládá z velkých věcí, ale z drobností...R^

0 0
možnosti
JM

honzin.cz

23. 9. 2010 18:46
chybička se vloudila

"mě nepředěláš" by bylo lepčejší:-)

0 0
možnosti
JM

honzin.cz

23. 9. 2010 18:47
Re: chybička se vloudila

tak už si toho někdo všiml beru zpět

0 0
možnosti
V

Vikina2

23. 9. 2010 18:39
Vlastíku, Vlastíku,

Ty těm ženským děsně podkuřuješ!! Ony už tak nevědí , coby roupama, a Ty je v tom ještě podporuješ. Brzdi, jóóó :-/

0 0
možnosti
MH

milmarma

23. 9. 2010 18:28
Přesně!

Až mě z toho bere u srdce. Jenom 3. a 6. pád mně!!! Jeho text proto už ani nečtu. A zase ta jeho narcistická fotka. Čím si připadá tak zajímavý, že se pořád ukazuje? Potkat ho na ulici, to by mě stoprocentně zabilo. 

0 0
možnosti
J

jabrbla

23. 9. 2010 18:24
Mně mně mňéééé

A co kdyby Vás manželka naučila český pravopis? I když u někoho, kdo chodil na vysokou školu, by člověk očekával, že to nebude zapotřebí...

0 0
možnosti
  • Počet článků 3340
  • Celková karma 28,39
  • Průměrná čtenost 784x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.