Diskuse

Tři žebráci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Pepan A2

5. 10. 2010 7:58
Já žebráky nepodporuji.

Každý z nich má možnost využít našeho sociálního systému, jenomže žebrota je evidentně výnosnější než jakákoliv podpora. Navíc, jak jste ve svém článku vystihl, nikdy nevíte, kdo se ještě na té žebrotě přiživuje. Takže u mě neuspějí, ani kdyby hráli na několik nástrrojů současně,  nebo třeba předváděli levitaci či jiné zázraky.

0 0
možnosti

petr66

4. 10. 2010 20:13
Jo máte celkem pavdu.

Ale tková rýpavá poznámka. Když se beznohý žebrák naučí hrát na harmoniku, tak bude to jeho žebrání poctivější? Je asi pravda, že se někdo na chudákovi přiživuje.

0 0
možnosti
A

Anup1

4. 10. 2010 16:29
Tak nevím....

Neměl jste tomuto evidentně zneužívanému chudákovi i tomu pasákovi v teple, vysvětlit, proč mu už jim nebudete házet peníz ? Hlavně tomu sedícímu,třesoucímu se zimou,pomoci nějak jinak,napřed vyslechnutím,proč vůbec žebrá a podle toho aspoň radou,kam se má k pomoci obrátit .Vy jej raději obcházíte?Váš přístup k této "věci"mi nejde nějak dohromady s Vaším titulem křesťanského duchovního i tím,co tu kážete z Bible "z tepla",nám,kteří jsme také "v teple"...:-(

0 0
možnosti
VF

vaťák

4. 10. 2010 17:17
Re: Tak nevím....

Žebrající nebyl nějaké komunikace schopen a ten v teple o ni nestál. Proto nakonec vše řešila v rámci svých zákonných možností městská policie.

Pokud znáte způsob, jak v takových situacích pomáhat účinněji, napište o tom článek. Možná Vaše rady pomohou nejen mně, chybujícími a nedokonalému pastorovi, ale i členům Městské policie, starostům či obecním zastupitelům, kteří si s podobnými situacemi také neví rady a trápí je to stejně, jako mne.

Dejte mi pak, prosím, vědět, abych Váš článek nezmeškal. Přeji krásný den.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

4. 10. 2010 15:33
ale jo

někdy mě to taky dostane a hodím.....

0 0
možnosti
SK

Stará kulturistka

4. 10. 2010 14:44
Pouliční muzikanty podporujte.

Opravdu to není lehké, prsty mrznou, je třeba hrát hodně nahlas a něco, co lidi znají, abyste zaujal...

Ale je to dobré cvičení techniky a získávání pozornosti. Taky jsem si tak kdysi přivydělávala. :)

0 0
možnosti
S

Sonetka

4. 10. 2010 14:40
...

normálne som mala zimomriavky, keď som čítala váš článok a vyvolalo to vo mne smutné pocity...aj dnešná doba nám poskytuje takýto žalostný pohľad...rada som si prečítala a váš článok si zaslúži pozornosť a samozrejme aj karmičku...želám príjemný deň :-)))

0 0
možnosti
VF

vaťák

4. 10. 2010 15:06
Re: ...

Děkuji.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

4. 10. 2010 13:28
Karma:)

0 0
možnosti
B

Bobrufka

4. 10. 2010 13:23
Mám pocit, že spíš někdo zneužil

a vydíral toho žebráka. Zřejmě tam nemrznul dobrovolně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,06
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.