Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

iluminat

14. 11. 2010 21:03
stale to rikam dokola, kdybych byl cikan tak lide jako

Dzamila nebo Kocab, jak bych je videl, tak bych je hnal svinskym krokem, to jsou ti co prilevaji olej do ohne a skodi vice cikanum nezli cechum. Rv

0 0
možnosti
K

krejcos

14. 11. 2010 21:25
Re: stale to rikam dokola, kdybych byl cikan tak lide jako

Bohužel takový cikán asi neexistuje. Za celých 20let se nenašel jediný z nich, který by se těch řvoucích aktivistů (ať už těch cikánských nebo kocábovských) třeba jen zeptal, za koho vlastně mluví, a jakým právem si berou do huby všechny cikány. I velmi pracovitého cikána jsem slyšel vyslovit větu "my černí držíme při sobě".  Takže to etnické pouto je u nich silnější než pouto příslušnosti ke slušným lidem.

0 0
možnosti
B

bofums

14. 11. 2010 20:53
Člověk si nevybere své rodiče.

 Moje zkušenost je takováto : s každým člověkem jednat slušně, pokud dodr-

řuje zákony a nesnaží se druhé lidi využívat. A vůbec přitom nezáleží na tom,

jaký barevný odstín má jeho pokožka. Byly doby-před více než 20 lety- že mně

byl pracující Cikán milejší než mnohý stranický povaleč ve funkci !

0 0
možnosti
L

laduk

14. 11. 2010 20:19
HUH

No já bych strašně trpěl, narodit se jako cikán. Táta v krimu, máma alkoholička, sourozenci debilní a já absolvent prestižní školy, hovořící cizími jazyky, zcestovalý, dobré zaměstnání, ...

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

14. 11. 2010 20:26
Re: HUH

V rodině chudého Srbského přistěhovalce se narodil bohatý hrabě Nikolič. ;-)

0 0
možnosti
VF

vaťák

14. 11. 2010 20:27
Re: Tady mate clanek k tomu Veseli u JIcina

Četl jsem o tom už včera. To ale nemění nic na tom, že jim nezávidím.

0 0
možnosti
PK

repanak

14. 11. 2010 19:51
Dnes jsem jel pane Fürste sockou

z  "Lídla" a vedle mne seděla černoška se 2 (ne deseti) malými černoušky - tak 3 a 9 let - chlapec a dívenka. Děti mluvili skvěle česky, výborně se chovali a určitě otec nebyl diplomat - to by nejeli sockou. Nechci  generalizovat, ale když vidím Romy z oblasti Smíchova - s těmi po demokratickém způsobu až výjimky nic nenaděláte. Mám obavu, že se zde na blogu bude za chvíli psát jen o Romech, ale výsledky žádné. K čemu potom stát a demokracie je? 

0 0
možnosti
VF

vaťák

14. 11. 2010 20:26
Re: Dnes jsem jel pane Fürste sockou

Mám podobnou zkušenost s Vietnamci, kteří jsou pracovití a jejich děti ve škole nemají problémy. Ale třeba Korejci, co tu máme, ti už jsou jiní.

0 0
možnosti
N

Nomarak

14. 11. 2010 19:42
Je to o lidech.

Z vlastní zkušenosti vím, že je to o lidech a ne o národostních menšinách. Žila jsem v jednom domě s cigány. Slušní lidé, pracovití. Kdybych dostala chleba s máslem na podlahu, klidně bych to z té podlahy sebrala a snědla jak měli čisto. Když odešli, říkala jsem si kdo místo nich bude bydlet. Tehdy jsem slyšela poprvé v životě termín: bílí cigáni. To co jsem si s novými nájemníky užila se nedá popsat jednou větou. Nebyli to cigáni, ale ani tak cigán by se nechoval jako oni!  8-o

0 0
možnosti
B

bull004@seznam.cz

14. 11. 2010 19:53
Re: Je to o lidech.

Ale jde i o statistiku. I organizace etnobyznysmenů, které na problému parazitují, tvrdí, že cikánů, kteří nikdy nepracovali a jsou na sociálních dávkách je 90%. Bílých parazitů může být kolik? Dvě, tři procenta? Ani to ne. Spíše zlomky promile. Takže můžete narazit na problémového bílého, když budete mít štěstí jako ve Sportce, nebo spíše smůlu. Ale pravděpodobnost, že narazíte na cikána lumpa se skoro srovnat s tím, že po noci příjde den.

0 0
možnosti
AT

Antek

14. 11. 2010 19:41
Cikáni versus Romové

Ve vedlejší vesnici bydlel jeden Cikán a ten říkal-Ja som cigán,ja něsom Rom,Cigáni robja.A taky makal jako šroubek,postavil si rodinný dům.Naproti tomu jsem měl v partě pár Romů,no ti byli zadarmo drazí,líní byli až běda,do práce chodili jako do kurzu šití.Bylo to za bývalého režimu,absence se jim napsat nemohla,aby nešli do chládku,tak se jim hodiny rozepisovaly.Ano,jsou i slušní mezi nima,ale to je mizivé procento,je to jen výjimka potvrzující pravidlo.

0 0
možnosti
VF

vaťák

14. 11. 2010 20:21
Re: Cikáni versus Romové

Mám podobnou zkušenost.

0 0
možnosti
N

NTPT_V_EXILU

14. 11. 2010 19:30
Naopak, ti slušní pro mě budou Cigáni a basta

ti  nepřizpůsobiví ti zůstanou romové. Cigán je národnost a je stejně četná jako ostatní , Rom je povolání ale rozthodně ne počestné 

0 0
možnosti
B

bull004@seznam.cz

14. 11. 2010 19:26
Mě pobavil dnes ten farář

v reportáži o té vesnici, jak ji terorizují cikáni. "Chtěl jsem jim domluvit, ale pak mě praštili zezadu sedmkrát kladivem do hlavy, až jsem na vteřinu přišel o vědomí. Ale hlava vydržela, mám pevnou palici.". ten by mohl z fleku hrát Terminátora ;-D.

0 0
možnosti
N

NTPT_V_EXILU

14. 11. 2010 19:31
Re: Mě pobavil dnes ten farář

TO proto že měl mobila od Chucka Norrise

0 0
možnosti
L5

Livrak 5

14. 11. 2010 19:20
:-)

O slušným cikánovi píšete toto - a pro gádže jsou to pořád jen cikáni. No, co by měli bejt jinýho, cikáni, cikáni jsou a cikánama zůstanou. Ale vim jak to myslíte :-). Ovšem nesouhlasim, my máme přátelskou a mírnou mentalitu a slušnýho cikána kolektiv přijme v pohodě. Z vlastní zkušenosti, pracoval jsem v plynárně kde byli dva cikáni na kopáčcké práce, byli v pohodě a slušný. Nikdo se jich nestranil a měli je dokonce i rádi a já mohu říct, že jednoho jsem měl za kamaráda a nikdy mě ani nenapadlo že se bavim s cikánem.  Prostě mě to nikdy nenapadlo, byli jsme na jedný " frekvenci " :-)

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

14. 11. 2010 19:24
Re: :-)

Je to tak, dokud se nezačnou "chovat jako cikáni", nemají obvykle mnoho problémů.

-

Jejich skutečný problém je, že se většinou normálně chovat neumějí nebo nechtějí. Což je sice rozdíl, ale ve výsledku to vyjde nastejno. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 3339
  • Celková karma 29,11
  • Průměrná čtenost 784x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.