Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

vver440 multikulturní inženýr

17. 11. 2010 16:32
náboženskej fanatik asi nejste

ale víra by mně nezajímala ani dneska. nechceš makat v neděli-tak pápálálá-na to není nikdo zv:-)ědavej

0 0
možnosti
F

Faustino

17. 11. 2010 16:43
Re: náboženskej fanatik asi nejste

Podobný případ pamatuju ze začátku sedmdesátých let. Ale nejednalo se o jednu službu. Ortodoxní židovka prostě v sobotu neotvírala krám.

Zajímavé, že tenkrát to šlo, jistě s velkými obtížemi, ale dnes to je nemyslitelné, pokud by byla v zaměstnaneckém poměru.

0 0
možnosti
B

Bobrufka

17. 11. 2010 16:26
...

:-)R^

0 0
možnosti
RH

richardhorak

17. 11. 2010 16:23
Vlastíku,

já mám vaše články rád, i tentokrát udělím karmu, ale proč pan Havel na fotografii ... zavání mi to s tím názvem populistickým až bulvárním lovem čtenářů ... to přece nemáte za potřebí ...

0 0
možnosti
PK

pavel kula

17. 11. 2010 16:21
Já myslím, že se mýlíte.

On to nebyl komunista, on byl jen ve straně. Komunisty si podle mého názoru slušný člověk vážit nemůže.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,38
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.