Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VD

raymondchandler

19. 11. 2010 19:29
asi

by titulek mel znit :" Proc je islam pro mne tak pritazlivy ?" Nezatahujte ostatni do vasich pocitu. Pro kazdeho, koho znam ja ( a nejen v CR ), je islam odpudivy. To, ze je islam pritazlivy pro ctyri konvertitky, ktere jsou placene islamskou obci, jeste nic neznamena. Ale my se nebojime, jejich roztahovani pomalu ale jiste konci ! Prectete si vcerejsi clanek:   http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/217188-islamiste-buduji-paralelni-spolecnost-a-podkopavaji-demokracii-varuje-kanada.html     ; original z kanadskeho tisku je zde: http://www.nationalpost.com/Muslims+Told+Reject+West+Report/3828689/story.html

0 0
možnosti
JT

Jirka1938

19. 11. 2010 19:58
Re: asi

Bohuzel, jeste nekonci a budou teprve rozdrceni ve treti svetove valce (ovsem vedene jinak, nez ty predchozi), pokud najdeme silu, abycho je zastavili - coz je trochu na pochybu, nebot my mekneme a oni jsou stale vice zatvrzeli.

0 0
možnosti
MR

iluminat

19. 11. 2010 19:12
osobne jsem bez vyznani, po precteni bible presvedceny

ateista, kdyz se podivate do sveta, a nejen jako turista, poznate ze kazdy si vyklada boha ci bohy po svem, tak ze jsou to jen smyslene bachorky. a ja jsem dosel k nazoru ze o zivote a bohu vim to same co papez ci dalaj lama, NIC. A nikdy se to nedozvime, i kdyz se nikdy neprestaneme ptat.

A ze souseduv travnik je vzdy zelenejsi je davna pravda. Az se na ten travnik podivame zblizka v jeho zahrade.

Jsem spokojeny s dnesnim Zapadem, prese vsechny nedostatky, kdyby tito  naivni lidicky co vide ten travnik zelenejsi ty zeme a nabozenstvi poznali ne jako turisti nebo zdaleka, ono by je to preslo.

0 0
možnosti
T

Tomas.Akvinsky

19. 11. 2010 19:35
Re: osobne jsem bez vyznani, po precteni bible presvedceny

No a co že jsou to smyšlené báchorky,já to vím a přesto věřím

0 0
možnosti
P

PPetr

19. 11. 2010 18:50
Dneska bez karmy

Když jsem před pár lety opouštěl ateistický svět a hledal odpovědi na své otázky, srazil jsem se i s křesťany. Neumíte si představit, kolik zloby a zášti jsou schopní při položení všetečné otázky typu: "Když umře malé dítě a je podle vás zatíženo dědičným hříchem, půjde bez zásluh do nebe, nebo do pekla, aniž udělalo něco špatného?" Mnozí prorokovali, že v pekle skončím sám, když si DOVOLÍM se takto ptát. Schytal jsem i pár nadávek a jednou jsem byl vykázán z kostela. Po těchto zážitcích mi trvalo značnou dobu, než jsem byl ochoten mít s křesťany něco společného. Celé je to námět na román a nevejde se to do příspěvku.

-

Chtěl jsem tím naznačit, že to, že lidé hledají jinde než v křesťanských církvích si mnohdy můžou církve samy. Někdy přímo lidi odhánějí.

-

Závěrem bych chtěl zdůraznit, že tento příspěvek NENÍ útokem na pana Fürsta, není to ani výčitka vůči jeho církvi. Naopak. Sem chodím často a rád a našel jsem zde spoustu poučení a námětů na zamyšlení.

0 0
možnosti
JK

lola-cz

19. 11. 2010 18:55
Re: Dneska bez karmy

A podle vás - kde to vámi popsané dítě skončí?

0 0
možnosti
JK

lola-cz

19. 11. 2010 18:50
Z nadpisu

a pár dalších řádků bych si mohla vyvodit, že křesťané se obrací k islámu. Jenže v naší krásné vlasti je skutečných křesťanů jen hrstka na jihu Moravy a jejich věkový průměr je vyšší než u třešňových. Je jich určitě míň, než přistěhovavších se muslimů. Navíc vzhledem k věku vymírají. Muslimové naopak, ti se množí ;-) Islám není přitažlivý, jenom UŽ JE TU Rv

0 0
možnosti
VF

vaťák

19. 11. 2010 20:30
Re: Z nadpisu

Na bohoslužbách, které navštěvuji (a nejen ve vlastní církvi), je dnes někdy mladých lidí víc, jak těch starých. Pokud chybí nějaká generace, tak ta střední.

0 0
možnosti
MH

Martin_H

19. 11. 2010 18:21
Co tu myšlenku rozvést?

"A tak, než prohlásíme, že u sousedů vaří líp, dejme si více času, abychom poznali, jak se u nich vaří, když nečekají návštěvu. Možná pak více doceníme to, co máme doma."

Jak říká jeden můj kamarád: "Nemám rád fanatiky jakéhokoliv druhu." Proto se snahou o umírněnost musím podotknout: "Proč se neinspirujete a nehledáte u ostatních to dobré, co by nakonec obohatilo Vás i lidi ve Vašem okolí."

Všude je chleba o dvou kůrkách a od každého, i těch špatných jedinců si můžeme vzít nějaké to ponaučení.

0 0
možnosti
VF

vaťák

20. 11. 2010 7:30
Re: Co tu myšlenku rozvést?

Ti, kdo mne znají, ví, že se rád dívám do kuchyně těch druhých a nechávám se inspirovat. Nakonec, proto jsem i zde na blogu.

0 0
možnosti
T

Tomas.Akvinsky

19. 11. 2010 18:17
U sousedů se nevaří lépe,ale

je tam více "koření",vy tu jmenujete islám,Grál atd. tedy mimokřesťanské,ovšem je nutné se podívat na to,že často lidi lákají i křesťanská evangelikální a letniční/charismatická hnutí,která (tady jde o mou spekulaci) člověku pomohou více se odvrátit od dnešní "šedi",narozdíl od etablovaných církví,které člověka k tomuto moc netlačí. Já ale jsem stejně příznivcem té "klasiky",ale ne že by mne tato hnutí svým způsobem nefascinovala.

0 0
možnosti
KS

karels

19. 11. 2010 18:12
Zdravím,

vidím to podobně.. s pozdravem a přáním pokoje do dalších dnů přeje Karel

0 0
možnosti
S

snaduzdost

19. 11. 2010 18:00
Proč je islám tak přitažlivý?

Francouzi v tom maj  jasno: co je třeba za vším hledat.

0 0
možnosti
M

martin13

19. 11. 2010 17:45
Každé náboženství bude

v případě svých neúspěchů hledat důvody jinde, než v samotné svojí ideologii. To je princip, který vede k potlačování jiných názorů, protože jen to naše je dobré. Vsadím se, že byste v jiném životě, v jiném prostředí byl vášnivým imámem.

A k těm jídlům. Za komoušů ta kuchyně moc výběrová nebyla, vařila se  sice skvělá česká jídla, ale té exotiky moc nebylo. Je přirozené, že lidé hledají změnu a nacházejí ji jinde. Zarážející je spíš fakt, že je poměrně málo muslimů, kteří konvertují ke křesťanství - tedy např.v Evropě, kde mohou. Proč nedokáže křesťanství překročit svůj historický stín a nedůvěru ke svým úmyslům?

0 0
možnosti
ILD

Inženýr lidských duší

19. 11. 2010 17:40
jste mimo

jak jen muze krestan byt. proc si proste nepriznate, ze v soucasnem svete, kdy je moznost si zjistit temer vsechno o podstate Byti, vase cirkev a krestanske nabozenstvi nema v podstate co nabidnout? ve svete, kde straseni uz nefunguje, bohuzel vase cirkev zaspala dobu. a dalsi je i to, ze se lide vraceji k puvodni podstate jakehokoliv nabozenstvi - mit Boha ve svem srdci a ne nejak institucionalizovaneho. Plus - stara nabozestvi a kulty tady byly davno pred krestanstvim ... to k nam bylo umele dovezeno a vysazeno. a kazda umela vysazenina v prostredi, ktere neni jeji puvodne casem stejne zahyne na ubyte.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.