Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

hasmen

19. 11. 2010 17:36
Já si nemůžu pomoct...

Pro mne jsou a vždy budou přitažlivý jenom baby... ;-)

0 0
možnosti
VT

Betio

19. 11. 2010 17:17
Karma autore..

trefil jste to přesněR^

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

19. 11. 2010 17:10
Harry Mulisch: "Objevení nebe"

Každému doporučuji přečíst si román "Objevení nebe" od Harryho Mulische. Tento román vychází z křesťanství a ukazuje jinou možnou interpretaci křesťanské bible. Prozrazuje, kdo jsou Bůh a andělé, a jak by se vše možná mohlo vyvíjet dál. Zdůrazňuji, že jde o fikci, kterou neberu vážně, ale která dle mne stojí za úvahu. V každém případě je to zajímavý román.

0 0
možnosti
D

Draggo

19. 11. 2010 17:10
no ono s tim varenim

to bude spis tak, ze doma se vari omezeny okruh znamych jidel a kdyz clovek ochutna neco jineho, tak je z toho nadseny. ale kdyby tam jedl delsi dobu, opet nastoupi stereotyp a nadchne ho az dalsi zmena.

0 0
možnosti
L-PC

Lobo - poslední Czarnian

19. 11. 2010 17:02
Nesnáším olivy

A zenbuddhisti je nepoužívají, takže jsou pro mě přijatelnější:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.