Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

marlow

20. 12. 2010 22:12
hm

Pokud se nekomu zda ze zivot neni fer, mel se zamyslet na zaklade ceho ho soudi. Kde vzal pravo soudit zivot? Je snad buh?

Nedavno mi nekdo rekl ze Jezis nezil v celibatu jak se OBECNE SOUDI. A spousta veci zacala do sebe zapadat.

0 0
možnosti
AR

Don don

20. 12. 2010 22:35
Re: hm

a on tu někdo soudí život? A" Nedavno mi nekdo rekl ze Jezis nezil v celibatu jak se OBECNE SOUDI."  Skvělá argumentace. Agentura JPP. Mmch, co do sebe začalo zapadat?

0 0
možnosti
ML

marlow

20. 12. 2010 23:19
Re: hm

Ano. Soudime zivot. Premyslime nez neco udelame - soudime zda to co chceme udelt je spravne. Soudime podle toho co si myslime ze je spravne. A pritom chteni pochazi od boha. Az nase mysl ho prekrouti do predem schavelene formicky toho co se smi...

0 0
možnosti
AR

Don don

20. 12. 2010 23:35
Re: hm

Nepřísluší vám soudit život. Jen si to trpně namlouváte:-)

0 0
možnosti
ML

marlow

21. 12. 2010 1:01
Re: hm

Presne. O to prave jde. Jednat TRPNE. Poslouchat bozi vedeni a nezasahovat do nej svymi pochybami. Pokud naslouchate ostatnim budete trpet, kdyz naslouchate bohu budete stastny.

0 0
možnosti
LH

Lady Humussprey

20. 12. 2010 23:01
Re: hm

Necítím to , jako soud. Jen jako konstatování z poznání a už vůbec ne z pozice bohorovného vašnosty. V knihovně Vatikánu prý existují depeše, které Pilát posílal do ústředí do Říma. Ne tedy asi osobně, ale takový úřednický zpravodaj. O rozruchu, který Ježíš vzbuzoval se tam zmiňuje a Ježíše popisuje, jako blonďáka, který už svým zjevem mezi Židy budil tím pozornost, která při jeho kázání přitahovala davy lidí a mezi nimi i spoustu žen. Už si to nepamatuji přesně. Bylo to ještě za socialismu, kdy jsem to četla a tenkrát ze zvědavosti si půjčila od jedné rodiny Bibli, kterou měli v knihovně. Sami tu Knihu asi ani nečetli, byly do ní vloženy na různá místa výstřižky ze starých křesťanských novin, tak jsem si přečetla i ty a tohle mně utkvělo v hlavě.

0 0
možnosti
ML

marlow

20. 12. 2010 23:21
Re: hm

Ano. Pilata urcite matlo proc ma popravit nevinneho cloveka. Nakonec to udelal a vinu shodil na zidy. A sve svedomi utisil tim ze to dostal befelem od nadrizenych.

0 0
možnosti
AR

Don don

20. 12. 2010 23:27
Re: hm

Pilát byl nadřízený. On byl tím kdo vládl a rozhodoval. A jen vyslyšel hlas židů, kteří nechtěli Ježíše živého. Vyměnili ho za Barabáše - vraha

0 0
možnosti
ML

marlow

21. 12. 2010 1:03
Re: hm

To je prave omyl. Pilat byl zastupce Rima. Jeho ukolem bylo udrzet v zemi mir a vybirat dane. Pokud to znamenalo obetovat nevinneho cloveka v zajmu mistniho establishmentu nakloneneho Rimu povazoval to za svou povinnost. Ale presto povazoval za dulezite shodit zodpovednost na ne. Umyt si ruce nad vlastnim rozhodnutim. Proc?

0 0
možnosti
AR

Don don

20. 12. 2010 23:22
Re: hm

Hm. Budu předpokládat, že je to myšleno vážně. Pilát posílal depeše do Říma? Komu? Žádné ústředí neexistovalo. Pilát mohl max. posílat depeše židům. Já si myslím, že trochu nadhledu by těmto JPP svědčilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3332
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.