Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

Gmur

3. 2. 2011 15:48
PS:

co kdyby miru rizika ovlivnili svym chovanim muzi? Ti nemusi?

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

3. 2. 2011 16:15
Re: PS:

u těch slušných je to zbytečné..... grázlové to udělat nechtějí, úchylové dokonce neumějí......proto apel na ženy.

Nikdo normální si to nepřeje, ale prevence na straně mužů je utopie....ti, co se toho dopouštějí to nikdy nepřiznají.....ti co ne, nelze preventivně kriminalizovat. Ztratily byste spojence ve slušných lidech. A to by byla škoda, ne?;-)

0 0
možnosti
SHX

sir Humprey XI.

3. 2. 2011 12:45
připadám si jak deviant - jsem na zralý vstřícný ženský

0 0
možnosti
KH

Tobinka

3. 2. 2011 16:19
Re: připadám si jak deviant - jsem na zralý vstřícný ženský

;-D

no tak comming out už máte za sebou...

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

3. 2. 2011 12:15
shrnutí několikadenního maratónu

ženy...nedělejte ze sebe terč

a vy muži se herdek taky trochu ovládejte;-D

0 0
možnosti
AS

viveka

3. 2. 2011 12:16
Re: shrnutí několikadenního maratónu

:-)R^

0 0
možnosti
JM

janacz

3. 2. 2011 8:12
Váš názor

z nějakého důvodu se mi nelíbí.  To by se pak dalo říct, že když mě někdo okrade, že se neovládl  a  vůbec o různých zločinech -

:-/

0 0
možnosti
AA

Saša

3. 2. 2011 10:43
Příležitost dělá zloděje.

To nevíte, že když ponecháte na sedadle auta drahý předmět, mnohonásobně zvyšujete pravděpodobnost jeho vykradení?

Polože tisícikorunu na chodník a změřte stopkami, jak dlouho tam zůstane...

My křesťané v každodenní modlitbě prosíme Boha "...neuveď nás v pokušení...", protože dobře víme, že jsme všichni jen slabí lidé a silnému pokušení velmi snadno podlehneme.

0 0
možnosti
VF

vaťák

3. 2. 2011 6:57
Díky za diskuzi

Díky za příspěvky do diskuze.

Omlouvám se těm, na které jsem nereagoval. Byl jsem většinou díky svému povolání mimo dosah internetu.

Proto zvlášť děkuji Vám, kteří jste v té době odpovídali za mne.

0 0
možnosti
CIF

comme il faut

3. 2. 2011 1:41
Pro ty, kdo hovoří o počtech neohlášených znásilnění

Jak se ten počet zjistí, když je nikdo neohlásil?

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

3. 2. 2011 10:44
Re: Pro ty, kdo hovoří o počtech neohlášených znásilnění

vypočtě je etická komise;-D

0 0
možnosti
PH

Azbestus

3. 2. 2011 1:35
antikarma

To s tou biblí, je nejlepší vtip, co jsem kdy četl.

Kdybyste se držel tématu a nechal si ty flanďácké žvásty, dalo by se to číst.

0 0
možnosti

ertyuiop

3. 2. 2011 0:13
Ach jo

jasne ze vina ve smyslu, kdo ma nest trest, je vzdy 100% na nasilnikovi. Ale tady ta uvaha muze skoncit jen pro toho, komu staci, ze obet byla v pravu. To je stejne, jako kdyz vstupuju na prechod: jasne, ze mi auta maji dat prednost, realita je ale takova, ze obcas nektere neda. Pokud me takove auto trefi, bude to vina ridice a ja budu v pravu, coz ale dost mozna zase tolik neocenim, kdyz uz budu trefenej. Ja zkratka potrebuju ve zdravi prejit na druhou stranu, jiny vysledek je pro me neprijatelny. Proto se vzdy snazim navazat ocni kontakt s ridicem a ujistit se, ze o mne vi a hodla mi dat prednost. A pokud nekdo vleze na prechod, aniz by se ujistil, ze prijizdejici ridic hodla dodrzet pravidla, a ten ridic ho srazi, bude to sice vina toho ridice, ale blbost to bude toho chodce, protoze pro neho je melo byt podstatne neskoncit prejetej, a ne byt v pravu, protoze to druhe je sice v teorii pekne, ale v praxi casto na houby. Podobne treba napadena stoparka je jiste 100% v pravu, ale ...

0 0
možnosti

ertyuiop

3. 2. 2011 0:22
Re: Ach jo

koukam, ze jsem napsal totez, co snehurka 007 vedle. Tak sorry. Omluvou mi muze byt, ze jsem to temer jiste zacal psat driv :-)

0 0
možnosti
S0

sněhurka 007

2. 2. 2011 20:09
Nežijeme v ideálním světě

Když půjdu plavat do vody, kde se vyskytují žraloci, musím počítat s tím, že se mi něco může stát. Když půjdu sama večer parkem v letních šatičkách (nebo i v teplácích) musím počítat s tím, že se mi něco může stát. Je to sice nepříjemné, omezuje to moji osobní svobodu, ale je to fakt. Až se něco stane, je jedno, že to není moje  vina. Vrátit zpět to už nejde. Proto jako žena se snažím, pokud je to možné, předcházet nebezpečí. A o tom ten článek dle mého názoru pojednává. Autor ženy neobviňuje, jen nabádá k opatrnosti. Svoji dceru (jak už jsem psala dole) bych nikdy nechtěla vidět stopovat (navíc samotnou).

0 0
možnosti
VF

vaťák

2. 2. 2011 21:01
Re: Nežijeme v ideálním světě

Děkuji.

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

2. 2. 2011 19:16
Tobince - ta americká vojanda

O tom jsem četl v Reflexu. Podle toho vojáka to bylo tak, že se se všemi postupně vyspala, a to z vlastní iniciativy, když měli všichni trochu popito. V podstatě ho k sexu přiměla ona, i když on se teda vehementně nebránil. Druhý den ho čekalo překvapení, když se dozvěděl, že ho obvinila ze znásilnění. Po dlouhém vyšetřování a tahanicích vyšlo najevo, že k sexu skutečně došlo z její iniciativy a za jejího aktivního přispění (sama si ho tam dala), ale se sexem se "vnitřně neztotožnila", proto to obvinění ze znásilnění. Nakonec to bylo zahráno do autu, aby neměli Američani ostudu.

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

2. 2. 2011 19:18
Re: Tobince - ta americká vojanda

Jo, ona sama přiznala, že při tom sexu byla tou aktivnější, že ho k sexu přiměla, ale "vnitřně se s ním neztotožnila".

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.