Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DO

David Ondrejkovič

2. 2. 2011 14:22
Díky!

To je asi nejrozumnější názor, který k tomuto lze na internetu najít. Ještě bych doplnil pár příkladů kudlanek, které když nedostanou co chtějí (vyšší plat, dítě po rozvodu jen pro sebe nebo jiný prospěch) - běží dotyčného (šéfa, exmanžela.....) udat na Policii pro smyšlené znásilnění.

0 0
možnosti
PS

Petr-007

2. 2. 2011 14:51
Smutná realita smyšlených znásilnění

je mnohdy horší než si myslíme. Hodně těchto případů totiž nekončí trestním oznámením, ale "pouhým" vydíráním. Na druhou stranu muži jsou samozřejmě zodpovědni za to s jakou "kudlankou" se stýkají nebo jakou pojali za manželku, je to stejná zodpovědnost jako mají ženy při volbě oděvu, chování a místa pohybu,

0 0
možnosti
RJ

molok

2. 2. 2011 14:09
No nechtěl bych být ženskou, protože

jim je prakticky říkáno: Mílé dámy, pánové jsou úchylové a pokud nevezmete v potaz toto riziko, hrajete si s ohněm ...

0 0
možnosti
KH

Tobinka

2. 2. 2011 14:12
Re: No nechtěl bych být ženskou, protože

Přesně tak.

To je, nechoďte ke kamarádovi domů a když vás znásilní, vaše chyba, měla jste to čekat ( tzn. kamarád je úchyl).

Kdyby se podle toho ženské chovaly, nemohli by chlapi mít kamarádky a bály by se jich vlastní sestry, matky, dcery...

0 0
možnosti
RV

Joe77

2. 2. 2011 13:44
Impotentní diskuse

Tyhle diskuse jsou tak impotentní. Člověk sedí v klidu u počítače a něco si píše. Situace o kterých se píše jsou diametrálně odlišné a projevuje se v nich zvířecí složka člověka, kterou nelze rozumově hodnotit. Vliv hormonů se ovládá těžko, to vědí všichni co to zažili. Nejde tu o rozum a o hodnoty, ale o hormonální podráždění. V klidu před počítačem se o tom tak hezky rozumuje, ale jste úplně mimo.

0 0
možnosti
KH

Tobinka

2. 2. 2011 13:55
Re: Impotentní diskuse

Pokud se neumíte ovládat, navštivte psychiatra.

Takhle můžete říct, že vás ovládly hormony, když jste viděl nové džíny a zastřelil kvůli nim prodavačku...

0 0
možnosti
JS

Kiwi328

2. 2. 2011 13:32
Čím jsem se provinila?

Byla jsem přepadena a jenom díky náhodě k ničemu nedošlo a nic se mi nestalo. Došlo k tomu v létě, když jsem šla z práce (takže nikterak vyzývavé šaty, taky už mi není dvacet a nemám postavu modelky), okolo čtyř odpoledne. Moje chyba byla v tom, že jsem nechla vejít do paneláku společně se mnou neznámého muže, nepamatuju si kdo všechno v domě bydlí. Kromě "dobrý den" jsem s útočníkem žádné řeči nevedla, nekoukala jsem na něj vyzývavě, protože jsem na něj nekoukala vůbec, v hlavě jsem měla ještě spoustu problémů z práce. Přesto mě přepadl. Jaká je moje vina?

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

2. 2. 2011 13:38
Re: Čím jsem se provinila?

Žádná.

0 0
možnosti
9

999666999

2. 2. 2011 13:28
Doře popsáno,

řekl bych že je to třeba rozlišit do tří skupin, první úchyl někde číhá a s kudlou v ruce ženu donutí, na to se připravit nedá, obrana taky víceméně žádná a zážitek příšernej. Druhá, kterou popisujete, děvenka je svolná a v poslední chvíli cukne tak to je min spoluvina. A třetí, děvenka má mini, že je vidět vše, malinká šajzka sotva drží ty poklady, pokud je to ve městě ve dvě odpoledne, je to v poho a je to pěknej pohled, tedy pokud nemá nad 70kg, ale to sem nepatří. Jiné je to ovšem ve dvě ráno a nejlépe v místě kam by člověk nešel ani s odjištěnou pistolí. Pokud si nechám v autě viditelně nouťas či kameru atd. mám téměř 100% jistotu že mi ho někdo vyloupí a krást se taky nemá. Člověk by se měl pokud možno chovat soudně ;-)

0 0
možnosti
VF

vaťák

2. 2. 2011 13:40
Re: Doře popsáno,

Děkuji.

0 0
možnosti
KH

Tobinka

2. 2. 2011 13:25
křesťané

Zajímavá věc. Zrovna včera jsem mluvila s velmi noblesní hluboce věřící dámou, která skutečně žije podle křesťanských pravidel. Má šest dětí, žije skromně, ve volném čase se věnuje péči o seniory. Hluboce to na mě zapůsobilo, až jsem si říkala, proč já vlastně ty křesťany nemám ráda.

A už jsem si vzpomněla! Pokrytecky potlačujete svoje potřeby a pak máte pocit, že hezké šaty v létě jsou spoluvina u znásilnění. Křesťanský pohled na ženu a sex je hnus, velebnosti.

Z těch příkladů, které jste uvedl maximálně v tom prvním lze uvažovat o jisté míře neopatrnosti, která přispěla k tomu, že byla dívka znásilněna. Chodit s opilým chlapem na pokoj je

Druhý příklad nemá se znásilněním nic společného. Prostě jde o neobratnou formu svádění. Jo, kdyby se dáma na kněze vrhla a dožadovala se sexu pod pohrůžkou zbraní, to by bla jiná. Jenom by mě zajímalo, zda byste taky tvrdil, že jde o spoluvinu kněze, který má s něčím takovým počítat, když přijme pozvání na návštěvu.

0 0
možnosti
KH

Tobinka

2. 2. 2011 13:30
Re: křesťané

Zařazovat do vašeho pofidérního seznamu dívku zneužívanou otčímem je cynismus nejhrubšího zrna? Ta udělala co?  

A dvanáctileté dítě, které - páni, to je hůza si v létě dovolí vzít šaty - si zaslouží zneužití za svůj špatný odhad, protože stopovala. Jo a vypadá na šestnáct, to neopomenete napsat... Víte, co dělají dvanáctileté děti za kraviny? A proč? Bo jim je dvanáct, pane! Je to dítě. A že s pánem nespí jeho manželka. No, tak se může rozvést, nebo masturbovat. Nemusí se pokusit znásilnit dvanáctiletou holku.

Fuj, to jsem se zas rozčílila.

Ale děkuji vám, že jste mi připomně, co mi na vaší pokrytecké víře vadí. Kvůli té laskavé a milé dámě ze včerejška jsem málem zapomněla...

0 0
možnosti
JB

Jan Borovička

2. 2. 2011 13:22

se ten článek vůbec nelíbí :-( PřijdE mi, že to vůbec není "k věci" a v úvodu je řečeno, že muži v diskusích dávají vinu ženám, což není pravda, prakticky všichni znásilnění odsoudili, jen s tou výhradou, že ženy NĚKDY MOHOU nést svůj díl viny...

0 0
možnosti
G

Gmur

2. 2. 2011 22:54
Re: Mě

myslite, ze znasilnenijako takove neni nic, jeste by meli nest svuj dily viny? FAKT?

0 0
možnosti
S

sn63

2. 2. 2011 13:07
Jako obvykle

krásně napsaný článek . Jen poznámka k PS. Je třeba rozlišovat snásilnění at ve fázi dokonaný nebo pokus. Ale je taky nutné vědět že si občas i mladá dívenka dokáže ledaco přimyslet a pak je průšvih na světě. A dospělé a zralé ženy si taky dokáží JEN hrát a vydráždit chlapa který se pak přestane ovládat a nemusí použít násilí jen přeslechne její nesouhlas . Né vždy je na vině žena -myslím si že většinou muž . Správně jste napsal že mluvíme jen o mužích netrpící žádnou poruchou

0 0
možnosti
MB

Azereth

2. 2. 2011 12:56
Autor se sice snaží, ale

pokud se někdo dopustí znásilnění - není omluvou, že  žena měla lehké letní šatičky. je to NÁSILNÝ TRESTNÝ ČIN. Docela mne udivuje, že o tomhle pořád chlapi diskutují ve snaze hledat pro násilíky omluvu a obviňovat ženy. Tak už to, chlapi, pochopte. Znásilnění je , když si někdo vynutí sex násilím a i při sexu používá násilí. Nebo se vám zdá normální, když holku v letních šatičkách chlap škrtí, aby se nemohla bránit a pak s ní má sex. Nebo jí dá nůž na krk. Nebo ji zmlátí a pak si to udělá. Fakt je nějaká vina na ní?

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

2. 2. 2011 13:37
Re: Autor se sice snaží, ale

a vy zase pochopte, že drtivá většina mužů nejen, že neomlouvá a nezlehčuje fakt, že jde o trestný čin, ale zejména apeluje na zdravý rozum a prevenci....tj. nestopovat v šatičkách!!! Nejde o žádné podsouvání viny, jak tu nesmyslně už několik dní skuhrají desítky ženštin, které snad nechápou, co čtou (některé - jsou i takové, které mají zdravý rozum). Jde o téměř jedinou účinou prevenci. Násilník totiž nemá na čele napsáno "Pozor na mě", proto je jedině žádoucí, aby to vzaly konečně vážně! Vystavování se rizikové (a zde dokonce extrémně rizikové) situaci je jednoznačně v rozhodnutí ženy a tudíž i její vina. Na vinu násilníka má ale nulový dopad, tj. nesnižuje vinu natož trestní odpovědnost násilníka....tuto "závislost" tam chcete vidět vy! Nikdo jí tu nevyslovil.

0 0
možnosti
L

Leff

2. 2. 2011 12:40
mínus karma

1. ve vězení jsou snad všichni nevinní, to přece víte. Čert ví, jak to bylo doopravdy.

2. nic se nestalo (+ pro ženu za smysl pro humor, + pro muže za sebeovládání)

3. smutný příběh - i některé ženy - matky patří za mříže, bohužel. Ta holka v tom byla ale naprosto nevinně!!!!

4. zase chlap (hovado) co se neovládl - aspon že ta řidička (!) to zachránila (řidič by si nejspíš ničeho ani nevšiml)

Nechápu, co jste chtěl článkem říct... 8-o to žese Vás problém znásilnění netýká, když vyrazíte v létě na lehko, chápu, ale to jste nemusel zveřejnovat!!

0 0
možnosti
M

mam.kvalitni.nazory.2

2. 2. 2011 12:51
Re: mínus karma

Po precteni clanku jsem si myslel, ze je napsan skvele - ma hlavu i patu, nenasilnou formou je v nem primichana i spetka nabozenstvi, ma logiku i pointu, ze jej snad musi pochopit uplne kazdy.

Dik, ze vy jste me zase snesl z oblak na zem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,15
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.