Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

pampalinos

5. 3. 2011 12:53
lépe bych to nenapsal

Děkuji za článek ... vyjadřuje přesně to, co si o tomto tématu myslím

0 0
možnosti
VF

vaťák

5. 3. 2011 13:16
Re: lépe bych to nenapsal

Děkuji.

0 0
možnosti
KH

Tobinka

5. 3. 2011 12:36
kondomy

Já mám od 18 let jednoho partnera.

nikdy jsem ho nepodvedla, jestli on podvedl mě, velmi doufám, že při tom použil kondom:-P

svá pravdidla nikomu necpu, nemá každý to štěstí, aby narazil na ideální prostějšek v pubertě :-P

0 0
možnosti
VF

vaťák

5. 3. 2011 13:20
Re: kondomy

V životě jsou věci, které neovlivníme. Ale ve vztazích toho můžeme ovlivnit mnoho. Problém je v tom, že v naší společnosti chybí nějaká výchova ohledně budování a udržení kvalitního partnerského života.

0 0
možnosti
PH

petrph

5. 3. 2011 8:43
tak řekněme že jsou 2 cesty

Cesta morálky  a cesta ochrany. Když fungují obě je to skvělé. Když nefunguje ani jedna-že mladí jsou promiskuitní, a z morálky si dělají srandu, a neberou ani ty prezervativy, tak je to katastrofa. Když se naučí že mají brát aspoň ty prezervativy, tak je to taky výhoda...

0 0
možnosti
KH

Tobinka

5. 3. 2011 12:36
Re: tak řekněme že jsou 2 cesty

R^

0 0
možnosti
C

certik_bertik

5. 3. 2011 0:43
zapoměl

jste ale říct kdy se těchto pravidel naši předkové drželi, jednoduše řečeno nikdy

0 0
možnosti
VF

vaťák

5. 3. 2011 7:54
Re: zapoměl

V diskuzi se objevila podobná otázka, která argumentovala epidemiemi syfilidy ve středověku. Právě tyto epidemie a fakt, že je národ přežil, jsou důkazem toho, že značná část populace zůstala u jednoho partnera. Zemřeli právě ti, kteří tyto hodnoty neuznávali.

0 0
možnosti
MS

Michal007

4. 3. 2011 22:04
ABC

V Africe proti AIDS vedle rozdavačů kondomů působí i jiní pod zkratkou ABC - Abstinence (do svatby), Buď věrný, Kondom. Je v tom také určitá hierarchie chování srozumitelná i nevzdělané domorodce; pokud nechceš či nezvládáš nebo tvůj partner první dvě pravidla, použij kondom.

0 0
možnosti
VF

vaťák

4. 3. 2011 22:07
Re: ABC

To se mi líbí víc, než jen plošné rozdávání kondomů. R^

0 0
možnosti
FK

manilaman

4. 3. 2011 22:03
Dobu jste nezaspal

Ale bohuzel to s tou cudnosti a slusnosti doslo uz tak daleko ze nekdo musi mit rozum. V tomto pripade je to "taticek a maminka" vlada. nechce se jim asi  vyhazovat miliony za lecby. Radeji jim dat kondomy, nez mit tisice novych pripadu aids. A na vic, maji dojem, ze to vyresili. Sice nevyresili, ale aspon neco udelali. Je to takovy zoufaly pokus o "postaveni prehrady", v mistech, kde by normalne nestala. Kazda doba nese sve nasledky za zmeny. Snad se cudnost vrati, ale ja si nemyslim ze se toho dockam.

0 0
možnosti
VF

vaťák

4. 3. 2011 22:05
Re: Dobu jste nezaspal

Třeba se dožijeme toho, že začne alespoň svítat. :-)

0 0
možnosti

Clara Shot

4. 3. 2011 21:01
Já si nemyslím, že jsme dnes více poživační, než byli naši..

předci. Člověk se podle mého názoru za ty stovky generací zas až tak nezměnil. Nevěra tu byla, je a bude, nakonec i vědci pro to mají z evolučního hlediska poměrně přesvědčivé vysvětlení. Prostě muži mají potřebu plodit a ženy zase touží po co možná nejlepším genovém materiálu pro zplození svých dětí. Akorát to rozdávání kondomů tomu dává takový nádech propagace volné lásky. Jenže ta tu byla a bude i bez kondomů..

0 0
možnosti
VF

vaťák

4. 3. 2011 21:40
Re: Já si nemyslím, že jsme dnes více poživační, než byli naši..

Já osobně se na evoluci dívám jako na teorii. Je to jedno z možných vysvětlení našeho vzniku. (Já dávám přednost stvoření.)

Ale pokud jsme vznikli evolucí, pak by měl jít vývoj dál. A to i v kvalitě partnerských vztahů. Jenže se mi zdá, jako by poslední dobou šel vývoj opačným směrem a my se blížíme... No, nebudu to raději rozebírat.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

4. 3. 2011 20:33
.....

1)lepší kondom než nic

2) co se týče cudnosti, tak jste opravdu asi zaspal dobu. U jiných vlastností ani ne. Nicméně kdo se nevybouří v mládí, může ho bouřliváctví potkat během manželství, což je horší.

3)pokud by mne manžel jednorázově podvedl, rozhodně bych kvůli tomu neničila celý vztah. Co by mi v takovémto případě vadilo nejvíc by bylo, kdyby měl nechráněný styk a tím ohrozil i mne po zdravotní stránce.

0 0
možnosti
VF

vaťák

4. 3. 2011 21:35
Re: .....

1) Jak jsem psal, nemám nic proti kondomům. Jenom se domnívám, že samotný kondom není vše. A určitě je lepší použití antikoncepce, než nechtěné těhotenství. A kondom než AIDS.

2) Znám lidi, kteří se nevybouřili, žijí celý život s jedním partnerem a mají solidní intimní život i ve vysokém věku. Ona ta věrnost má výhody, které musí člověk zažít sám na vlastní kůži.

3) O odpuštění jsem už psal dříve. Nemyslím si, že nevěra musí znamenat konec vztahu. Každému z nás se to může stát. Problém je, pokud to partner považuje na rozdíl od nás za normální. Vše má své hranice.

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

4. 3. 2011 20:14
Já Vás nijak nehodlám

postihovat za propagaci věrnosti či cudnosti, jen bych ráda podotkla, že zrovna tohle jako ochrana nikdy nefungovalo a už vůbec ne jako ochrana proti pohlavním chorobám. I ten nejcudnější a nejzodpovědnější člověk může zakolísat a většina taková nikdy nebude. A odvolávat se zrovna na naše předky jako arbitry mravů, když takové exploze syfilidy, jako byla v 16. - 17. století, pak v devatenáctém, neměly ve (podle Vás asi) zhýralém dvacátém obdoby, vyznívá poněkud směšně.

0 0
možnosti
VF

vaťák

4. 3. 2011 21:42
Re: Já Vás nijak nehodlám

A uvažovala jste o tom, kteří lidé tyto "exploze syfilidy" přežili? Zkuste se nad tím zamyslet a možná už Vám to tak směšné připadat nebude.

0 0
možnosti
S

sampis

4. 3. 2011 19:48
Mám hodně co dělat, abych se udržel

a nebyl vulgární. Brazilci, i Plzeň uvažují následujícím způsobem. Bude akce, velká akce. Bude se pít. Spousta lidí pod dojmem zábavy se bude chovat "jinak" než by do sebe řekla. Objeví se "náhlá vzplanutí lásky". Dělo se to vždy a vždy se to dít bude a morálku si všichni impotenti můžou nacpat do análu, když už se jim nedostaví erekce. Jediné, co pro tyto lidi, kteří nemají v původnim plánu soulož (ti kteří mají, si obstarají svoje prezervativy) jim nabídnout ochranu kdykoliv a kdekoliv.

Jsem rád, že vyznavači knížky s šibenicí, klaněči mrtvolám a falešní moralisti si sami strhli masku lásky k bližnímu a odpuštění. Nemusím to dělat za ně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3338
  • Celková karma 29,72
  • Průměrná čtenost 784x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.