Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

6. 5. 2011 8:57
Ale Vlastíku, jednoznačná odpověď samozřejmě existuje

ano, ten člověk byl zavražděn. Vždyť jinak byste si ani tuto otázku Vy, jako přesvědčený konzument propagandy vůbec nekladl !

0 0
možnosti
VF

vaťák

6. 5. 2011 9:30
Re: Ale Vlastíku, jednoznačná odpověď samozřejmě existuje

Vidím, že do mne vidíte lépe než já sám. Právě proto, že si nejsem jistý, jak nazvat zlikvidování teroristy komandem, tak nad tím přemýšlím.

Možná by mne víc zajímalo, co si o tom myslíte Vy, než to co si myslíte, že si myslím já. ;-)

0 0
možnosti
L-KN

Lobo - krotitel nanotermitů

6. 5. 2011 8:41
Sohlasím

Jenom detail - fakt se v bibli píše o teroristech a bumerangu?

0 0
možnosti
VF

vaťák

6. 5. 2011 9:25
Re: Sohlasím

Díky za otázku. V odkazu jsem napsal zkratku PŽ, což znamená, že čerpám z českého parafrázovaného překladu Průvodcem života. Tento překlad je pokusem přetlumočit Bibli do jazyka srozumitelné dnešnímu člověku. Proto se mi líbí a rád v něm čtu. V originále určitě nebyl zmíněn bumerang a terorista tehdy také neznali. V jiném překladu je termín "trůn zhouby", hebrejský termín by nám také asi moc nepomohl.

0 0
možnosti
H

hafusak2

6. 5. 2011 8:22
Hned mě napadla vzpomínka:

Na Drdovu povídku "Vyšší princip", na její konec, kdy profesor sám přede všemi studenty prohlásí, že: "Z hlediska vyššího principu mravního, vražda na tyranu není zločinem". Prakticky stejné stanovisko zastávám osobně i v tomto případě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3334
  • Celková karma 30,39
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.