Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

baboka

7. 9. 2011 7:02
jiná mňamka

Strejdo,

u nás doma má největší úspěch tvoje verze chleba ve vajíčku a už ji dělá i spousta kolegyň jako dobrou a rychlou večeři :-) Díky za recept R^

0 0
možnosti

Maura Irena

7. 8. 2011 12:16
Dobré, víc než dobré

To je vynikající recept R^

0 0
možnosti

_-1-_

5. 8. 2011 19:17
Toto jídlo by se dalo samostatně konzumovat jen v opravdu

.... horkých dnech, kdy není chuť k jídlu. V ostatních dnech bych si hned potom musel dát biftek, abych se zasytil a uspokojil chuťové buňky.

0 0
možnosti

Já to nebyl, já to nebil!

5. 8. 2011 19:02
Tak to je bomba!

Kalorickou velmi rychle doplní i plynová ;-)

1 0
možnosti

vaťák

5. 8. 2011 19:53
Re: Tak to je bomba!

Když kapustu nastrouháte na jemné plátečky a necháte po osolení změknout, nemusíte mít strach, že bouchnete. Alespoň mně se to ještě nestalo.

A kalorie se dají také snížit. Místo smetany jogurt a knedlíky osmahnout jen tak, bez vajíčka na troše oleje.

0 0
možnosti

Lex Aeterna

5. 8. 2011 18:57
Jednoduchý recept

nazval bych ho fádním, ale to nemohu, protože nezvedu udělat ani to.

Nu co, v hospě dnes měli gnoči e spinači nebo tak něco.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3331
  • Celková karma 30,88
  • Průměrná čtenost 786x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.