Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Maryša Šárecká

6. 9. 2011 11:42
problém eskaluje už řadu let

Otázka je, komu se to hodí právě teď. Já např. neznám jediného Cikána, který by dokázal zorganizovat výběrové řízení, do kterého se přihlásí jediný zájemce anebo nastavit cenu tak, aby byla "nejnižší" a zároveň zbylo na desátky pro vyhlašovatele.

0 0
možnosti
W

wrangler

6. 9. 2011 11:35
Jednoduchá pomoc,

prostě to nečtěte!RvRvRv

1 0
možnosti
EB

emancipovaný běloch

6. 9. 2011 11:20
Takhle byste o panu Bangovi mluvit neměl

:-)

2 0
možnosti
K

korzár

6. 9. 2011 11:02
No a co?

Nechápu, co jste chtěl vlastně říct. Dnes ráno mě ve sprše napadlo, jestli by se dalo někde dohledat, kolik nás ročně stojí dávky vyplácené Cikánům. Co myslíte? Vaše srovnávání Cikánů dnes a Židů za války je nechutné RvRvRv[>-]

1 0
možnosti
BT

markyz.Gero

6. 9. 2011 11:14
Re: No a co?

autor nikde nesrovnával židy a cikány, jen srovnával jak lze náladu lidí k minoritě  ovlivnit

1 0
možnosti
BT

markyz.Gero

6. 9. 2011 10:01
veliké díky

za tento článek, snad nebude hlasem volajícího na poušti

0 0
možnosti
L

Livrak7

6. 9. 2011 9:56
To je dobře že hodně.

Těch článku je potřeba hodně. Jedině snad tak politikům něco v těch hlavách svitne.  Pokud to vyšumí, je to špatně. Aspon si uvědomí jak to lidi pálí.

2 0
možnosti
MN

lunak

6. 9. 2011 9:36
Článek je jen názor

ale jak by se vám líbilo, kdyby Vás někdo častoval přízviskem "flanďák"?

0 0
možnosti
VF

vaťák

6. 9. 2011 10:37
Re: Článek je jen názor

To už tu bylo a mne to neuráží. Je to jen jeden z lidových pojmů pro mé povolání. Nikdo se nezavděčí všem.

0 0
možnosti
VSŠ

Voda se šťávou

6. 9. 2011 9:31
Pojmenovat pravdivě problém nestačí.

Na straně romů zaznamenávám opatrnou kritiku do vlastních řad a to je dobře.

Teď budu parafrázovat Goldu Meirovou-

"porozumění zavládne až cikáni budou více milovat své děti než nás nenávidět".

Jedinou cestou je vzdělání.Tam je prostor pro vládu.Mám jen obavu,že první

kdo bude "křičet"o diskriminizaci budou romové.

0 0
možnosti
VF

vaťák

6. 9. 2011 10:38
Re: Pojmenovat pravdivě problém nestačí.

Takové křičení je třeba neslyšet a raději jednat. Když jsem byl malý, také mi rodiče nedali vše, co jsem si chtěl vyvzdorovat.

0 0
možnosti
H

habit-.!..

6. 9. 2011 9:28
... situace na blogu je jen důsledkem...

... absence seriozního a nepřekrucovaného zpravodajství - problém se tak dlouho ignoroval, zametal pod koberec a ti co na něj upozorňovali, byli okřikováni a nálepkováni za rasisty a fašisty... čili je to přesně opačně než říkáte...

... ostatně blogy už jsou dnes pomalu čtenější než zpravodajství, a to taky o něčem svědčí...

2 0
možnosti
ZS

ZuSi

6. 9. 2011 9:27
Díky za článek

Problematika rozhodně není tak jasná, jak se na první pohled zdá. Ve zprávách na Primě včera skandovali lidé ve Šlukonovském výběžku "Cikáni do práce". Ani nevíte, jak rád by můj manžel, který je cikán, do práce šel. Ačkoli má střední školu a studuje školu vysokou, nikde ho už rok a půl nechtějí zaměstnat. Během té doby navštívil intenzivní kurz angličtiny a udělal si dva rekvalifikační kurzy. Ale práci stále nemá. Já Romka nejsem a práci mám. A vím, že kdykoli můžu mít jinou. A kdykoli headhuntrům řeknu, že já jinam zatím nechci, ale že manžel by rád, jsou nadšení. Pozvou ho na pohovor a za tři týdny opět mají kandidáta, který vyhovoval lépe. To není náhoda. To je diskriminace v praxi. Rv

0 0
možnosti
MP

Martin V2

6. 9. 2011 9:30
Re: Díky za článek

Doufám, že Váš manžel chodí pravidelně děkovat ostatním cikánům na Romea.cz.

3 0
možnosti
  • Počet článků 3336
  • Celková karma 29,69
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.