Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

6. 9. 2011 8:37
Vždyť je to přímo skvělé

Je to jako by byl stanoven domácí úkol na dané téma. Na rozdíl od kantorů to ale nemusíme číst.

0 0
možnosti
VF

vaťák

6. 9. 2011 8:43
Re: Vždyť je to přímo skvělé

Pravda.

0 0
možnosti
V

vladimir428

6. 9. 2011 8:30
Lepší psát o cikánech než o korupci,

noviny jsou plné a autorům nic nehrozí. :-P

3 0
možnosti

Danny boy

6. 9. 2011 8:36
Re: Lepší psát o cikánech než o korupci,

Máte pravdu. Poslední dobou prasklo víc korupčních afér a následek byl, že se přestaly zakazovat diskuze u článků o Romech. Plebs se vykecá a vládnoucí elita bude mít klid na práci.

3 0
možnosti
ADNS

aby diskuse neměly sysl

6. 9. 2011 8:29
Jo, to vysvětlete cikánům, ať ty sirky zahodí

0 0
možnosti
M

milenkamikes

6. 9. 2011 8:24
Celá

tahle romská situace se dá přirovnat ke vředu, který dlouho hnil a hnil, a protože se vůbec neléčil,vyhnil na povrch a všechna špína s ním.Bude móóc dlouho trvat,než se vřed vyléčí, jestli se vůbec vyléčí. Jestli ho chce totiž někdo léčit.

Každá zanedbaná "nemoc" se pak pěkně prodražuje.V

3 0
možnosti
VF

vaťák

6. 9. 2011 8:27
Re: Celá

Doufejme, že účinná léčba začne dřív, než...

0 0
možnosti
PP

paulczynski

6. 9. 2011 8:21
Neb jsem dospěl k témuž

vykašlal jsem se na to. A to mám u Romea a Věrky Tydlitátové vroubek jako rasista.;-D

0 0
možnosti
VF

vaťák

6. 9. 2011 8:26
Re: Neb jsem dospěl k témuž

Jsem rád, že jsem se ve Vás nezklamal. :-)

0 0
možnosti
NZB

nahlasit zavadny blog

6. 9. 2011 8:13
popis chování určité skupiny

není tažení proti ní ...

p.s. karmu nedělá jen téma, ale i jeho zpracování a nezlobte se na mě, tohle prostě neumíte

0 0
možnosti
VF

vaťák

6. 9. 2011 8:16
Re: popis chování určité skupiny

A proč bych se měl zlobit?

1 0
možnosti
  • Počet článků 3336
  • Celková karma 29,69
  • Průměrná čtenost 785x
Jsem spokojený důchodce, který má právo na svůj subjektivní názor i na pohled na svět.
Mám rád diskuze, ve kterých se dovím něco nového. Pochopím ale i ty, kteří si jen potřebují schladit žáhu. Pokud jim to pomůže jako terapie nebo detox, má to smysl.
Jsem jen člověk s právem zmýlit se, protože neomylný je prý jen Bůh.