Úterý 30. května 2023, svátek má Ferdinand
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 30. května 2023 Ferdinand

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bouše

Re: Dost dobře nechápu,

Dostal jste mě. Dobrý. :-) R^

0/0
31.10.2011 10:39

vaťák

Re: Dost dobře nechápu,

Ale já nepsal, že jsem dokonalý. Dokonalá je má žena.

0/0
28.10.2011 7:47

vaťák

Re: vy zrejme redukuje veskere sve potreby na jidlo

Také podle toho vypadám. :-)

0/0
28.10.2011 7:46

hafusak2

Re: Je to tak.

Ani ne, hysterky vypadají jinak. Tady jde spíše o takové to příslovečné "bouchnutí sazí", kdy si ženská své drobné nastřádané naštvanosti po dovršení určitého stupně potřebuje odventilovat. Chlap ne, ten se sice naštve, ale za půl hodiny o ničem neví. To je takový vypozorovaný rozdíl mezi muži a ženami.

0/0
25.10.2011 14:37

hafusak2

Re: Je to tak.

Tohle vidím jako velice špatné. Když člověk přijede po nějakém čase domů, tak musí být poznat, že přijel DOMŮ. Že někde má svůj domov, že se má kam vracet, že má někde nějaké lidi které má rád a oni jeho. Pocit DOMOVA vidím jako jeden z nejdůležitějších v životě, protože člověk se může často stěhovat, měnit zaměstnání a kvůli tomu i bydliště v občance, ale stejně je hrozně důležité vědět, že mimo tohle všechno je tady ještě jedno místo, kterému se říká DOMOV, kde je člověk skutečně doma. To píšu z vlastní zkušenosti. Teď sice bydlím v tom malém domku na malé vesnici, který jsem vždy pokládal za svůj opravdový domov, jen mi chybí všichni ti s kterými jsem v něm žil dříve..... Poznal jsem v životě dost lidí, kteří o svůj skutečný domov přišli. Byli takoví jak se říká vykořenění a naprostá většina z nich umírala velmi brzo po té ztrátě. Často to byli i docela mladí lidé, kteří najednou zemřeli bez zjevné příčiny.

0/0
25.10.2011 14:32

Bouše

Dost dobře nechápu,

proč jste svou výhradu (či přání?) neřekl své ženě už dávno a v soukromí. Proč to bylo potřeba ventilovat před přáteli? Asi to vaší paní nebylo moc příjemné.

0/0
25.10.2011 13:11

marka40

Re: Je to tak.

To chování, které jste popsal - tak to je normální hysterka. Takových žen je sice určité procento, ale většiny se to netýká.

0/0
25.10.2011 12:33

marka40

Re: Je to tak.

Ono je to v každé rodině trochu jinak.  Když se všichni sejdeme v pátek, děti přijedou z kolejí, a manžel jako první ze všecho jim vynadá, co udělaly než odjely špatně, a já mu říkám, ať hned nenadává, když po týdnu přijedou, nebo že donů nebudou pak ani jezdit, tak sprdne i mně a řekne - no tak ať si nejezdí, mně to vadit nebude. Kde je v tom nějaké ženské hádání opravdu nevím. :-/

0/0
25.10.2011 12:25

Světlonoš_v01

vy zrejme redukuje veskere sve potreby na jidlo

a manzelku mate dokonalou, protoze vam vyvaruje.

0/0
25.10.2011 12:25

marka40

Re: S těmi dary máte pravdu.

Před Vánocemi do těch supermarketů nechodím a na ty filmy se nedívám, reklamu vypínám, abych se té komerci vyhnula. Také ji z duše nesnáším.  Přesto Vánoce má naše rodina stále za rodinnou věc, při které je důležitá právě ta složka duchovní.  Chodíme na vánoční koncerty, na půlnoční, na štědrý den držíme půst, světíme dům a podobně.......

0/0
25.10.2011 12:20

hafusak2

Re: Je to tak.

Kdepak, ženské se hádat CHTĚJÍ, dělá jim to dobře a manžel je první na ráně, takže odskáče i to, za co vůbec nemůže. Moje žena, když to na ní přišlo, tak jsem se posadil a díval se na její vztekání s úplně stejným výrazem ve tváři s jakým jsem se díval na komedie v televizi. Ona řádila, já se pobaveně usmíval a nenechal se vtáhnout do jakékoliv diskuse. Po chvíli pravila, že mi na ní vůbec nezáleží a že ji nemám rád, plácla sebou v pokoji na gauč a brečela. Tak jsem jí nechal vybrečet - no a pak sama přišla, omlouvala se, že něco nezvládla, tak jsem jí utěšil, ať si z toho nic nedělá a klid v domácnosti byl opět nastolen. Tohle trvalo tak dva, možná tři roky a potom už byl doma klid a žádné hádání. ..... Dokazovat si, že jsem chlap nějakým řvaním je nanic. To jen člověku vyschne v krku, musí si ho jít svlažit - no a mezitím ženská nabere nové síly a má další téma k hádání o opilcích.:-)

0/0
25.10.2011 12:18

světluška77

Re: spokojenost je důležitá

Škoda, že ten gen nemají všichni muži. Možná by byl svět hezčí ;-).

0/0
25.10.2011 11:41

fr-mottl

Re: spokojenost je důležitá

... I když mi říká, že dokonalá jsem,...

Takovehle vety my myzi rikame tak nejak automaticky, je na to myslim i nejaky gen.

Ja napriklad manzelce casto rikam, jak ji miluji ...

0/0
25.10.2011 10:36

fr-mottl

Re: Je to tak.

chlap, kterej neni cholerik je backora ...

0/0
25.10.2011 10:34

vaťák

Re: S těmi dary máte pravdu.

Vánoce vnímám podobně, jako Vy. Ale pokud by Vám udělala radost moje knížka "Pastorův blog", pošlete mi adresu a já Vám ji pošlu. A nemusíme s tím čekat až do vánoc.

0/0
25.10.2011 10:30

hafusak2

Re: S těmi dary máte pravdu.

Ateistickou zemí jsme byli vždy, ale nemohu si pomoci, v předplyšákové době jsme /alespoň naše rodina/ Vánoce měli hlavně za rodinnou věc. To, že jsme se všichni sešli, to, že jsme vyrovnali stůl dobrotami, zavzpomínali na ty, kteří už odešli, společně se najedli a rozdali si drobnosti a potřebné věci jako dárky a bylo nám všem dobře. Přiznávám, že dnes v předvánoční době mě návštěva jakéhokoliv super-hypermarketu přivádí ke vzteku tou záplavou Santa Klausů, televize mne štve záplavou amerických vánočních filmů s úplně jinými tradicemi a reklamou na neskutečné /ale hlavně drahé/ ptákoviny, které MUSÍM mít. Přestávám mít Vánoce rád a těším se, když už je po nich. Dnes už není nikdo, kdo by mi nějaký dárek dal, ani já už nemám komu dát dárek, ale jednu věc si držím: Stále ještě kamarádům a známým rozesílám pohlednice s vánočním blahopřáním a neodbývám to SMS.

0/0
25.10.2011 9:55

marka40

Re: S těmi dary máte pravdu.

Je pravdou, že v naší ateistické zemi se staly Vánoce vyloženě komerční záležitostí. Ale ZÁLEŽÍ JEN NA NÁS, jaké si je uděláme. Když  člověk té komerci nepodlehne, nebere Vánoce coby svátky přežírání, dárků se dává přiměřeně, a duchovní podstata Vánoc se zachová, pak si můžeme udělat skutečně krásné rodinné Vánoce. Naši rodiče nám uměli vykouzlit nádherné Vánoce v době totality, my svým dětem zase v domě konzumu.

0/0
25.10.2011 7:59

marka40

Je to tak.

Můj manžel, kdyby nebyl zbytečně vznětlivý, tak by byl asi taky dokonalý. :-)

0/0
25.10.2011 7:46

habit-.!..

... hezky jste to řekl...

... ono to neplatí jen v manželství, ale obecně, problém je někdy akorát najít to konkrétní málo, které nám chybí k dokonalosti...

:-)R^

0/0
25.10.2011 0:10

Lanai

Mám manžela z Moravy

a to že je téměř dokonalý i po 20 letech je výsledek mé cílevědomé nenápadné snahy.  Ale  zásluhu na tom má  i moravská slivovička :-).

0/0
24.10.2011 23:50

vaťák

Re: S těmi dary máte pravdu.

Je fajn, když můžeme prožívat takové ty nezapomenutelné okamžiky, které zůstávají, i když ten druhý už není. A to kouzlo může spočívat třeba i v tom voňavém Romaduru, který nám připomene někoho, kdo nás měl tak moc rád..

0/0
24.10.2011 11:23

vaťák

Re: spokojenost je důležitá

Důležité je to, jak to vidí on.

0/0
24.10.2011 11:19

vaťák

Re: A já

Tak to blahopřeji. A věřím, že on podobně vidí Vás.

0/0
24.10.2011 11:17

Jindri

Re: V dnesni dobe...

dekuji mnohokrat, je to sice nekdy drina, ale stoji to za to:-)

0/0
24.10.2011 11:14

Alka.24

A já

zase manžela..:-)

0/0
24.10.2011 11:11

í-mejlka

Re: Štěstí

Trvalo to dlouho, stálo to hodně - ale STÁLO TO ZA TO!!!! Díky, a srdečně zdravím.

+2/0
24.10.2011 10:57

hafusak2

S těmi dary máte pravdu.

Kdysi jsem mluvil s jedním Jehovistou na téma Vánoce /oni je neslaví/. Docela jsem souhlasil, že dnes jsou to svátky hlavně komerční, ale také velice pokrytecké. Jednou za rok si vzpomeneme na lidi, na které jinak celý rok kašleme, rozdáváme dárky, které o Vánocích dáváme hlavně ze společenského donucení, ale přitom nic nebrání tomu, abychom někoho, koho máme rádi obdarovali kdykoliv během roku. Dětem dáváme extra drahé dárky, jako bychom jim tím chtěli zaplatit čs, který jsme jim jinak po celý rok nevěnovali. Něco na tom opravdu asi je.

Jinak dokud tu ještě byla moje žena, tak mi kupovala Romadur a vařila fazole se škvarky. Sama to sice moc nejedla, ale byl to takový nenápadný pokyn, že další den budu vařit já a bude to řízek s bramborovou kaší - čemuž jsem se nebránil a sobecky jsem si pochutnal dvakrát po sobě, kdežto ona jen jednou.:-)

0/0
24.10.2011 10:57

světluška77

spokojenost je důležitá

Jsem moc ráda, že u nás to funguje podobně. Mám muže, který nechce dokonalou manželku, ale mne. I když mi říká, že dokonalá jsem, já vím o sobě své... :-)

0/0
24.10.2011 10:56

vaťák

Re: Štěstí

Díky. Věřím, že i ve Vašem případě není štěstí něčím neznámým.

0/0
24.10.2011 10:50

vaťák

Re: V dnesni dobe...

Ať Vám to ještě dlouho vydrží. ;-)

0/0
24.10.2011 10:49

Jindri

V dnesni dobe...

je malo kdo spokojeny s malem, kazdej hamty hamty a pokud mozno hned. Malo kdo dokaze byt natolik skromny. Nastesti i ja mam spokojene manzelstvi a bajecneho, ne dokonaleho, manzela. Tez nam staci malo ke stesti, sednout si treba k televizi s vinem a uzivat si jeden druheho i beze slov. A kdyz kolikrat vidime, co se deje okolo nas, jak lidi dokazou byt hnusni, vice nas to jeste semkne. Jinak hezky clanek, davam karmu.R^

0/0
24.10.2011 10:42

í-mejlka

Štěstí

Já dnes s Vámi naprosto souhlasím. Lidé se často zcela zbytečně trápí - jeden druhého navzájem, mlčí a myslí si: Kdyby mě měl/a/ rád/a/, tak by věděl/a/ co chci; často se bojí říct, co by je potěšilo a často to říkají úplně špatně: "Já chci!!" místo "Měl/a/ bych velikou radost, kdyby ..." Někdy má člověk to štěstí, že když vyrůstá, má před očima dobrý příklad; někdy má štěstí a nakonec se toho přes nezdary dobere zkušeností sám; ale někdy, někdy a někdo to štěstí nemá.

0/0
24.10.2011 10:37

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS